Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi soitti: isä ei tullut hakemaan turnauksesta, äitinsä on ottanut 2 kaljaa ruoan kanssa.

Vierailija
09.02.2008 |

Onneksi vaari oli selvä ja voi hakea lapsen 100km päästä..

Kiitos ex-mieheni ja lapseni isä! VOI HELVETTI!

Olen niin paskana! Miten joku voi tehdä tuollaista!

Luulin jo että on parantanut tapansa, mutta ei..

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin isälleni ja hän lähti hakemaan lasta sieltä. Nyt valmistelen jälkiruokaa apeissa tunnelmissa. Ilta menee lapsen hellimiseen kun piti pitää hauskaa kavereiden kanssa.

Ja ne jotka tuomitsee niin olkaa itse yh joka hemmetin päivä ja kun harvoin saatte mahdollisuuden omaan aikaan niin sekin imuroidaan niin tulkaa sitten kertomaan miltä tuntuu!!

ap

Vierailija
42/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt viettää kaikki kimpassa mukava ilta. Entäs jos lapsi voi käydä vuokraamassa jonkun leffan niin saatte vähänä omaa rauhaa? Mutta on kyllä ikävä tilanne lapsen kannalta, että jää jonnekin notkumaan kun isä ei tule hakemaan :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle jaksuja kovasti... tosi paska tuo sun tilanteesi.

Meillä on tuttavapiirissä lapsi, jonka isä aina lupaa ottaa poikaa luokseen. Joskus ottaa, useimmin ottaa kaljaa ja poika unohtuu. Aina se pieni on yhtä pettynyt...

Ilmoitappa exällesi, että tapaamiset loppuu, jollei tavat muutu... varmaan olet näinkin jo tehnyt, mutta kokeile uusiksi.

Vierailija
44/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei ystäväni ole ajatellut iltaan liittyvän lapsivieraita joten kaiketi he käy pikaisesti syömässä ja suuntaavan jatkoille. Me jäämme kotiin lapsen kanssa. Sinne meni kampaajalla käynti ja uudet vaatteet jne.

Hitsi kun harmittaa lapsen ja myös itseni puolesta!

Toivottavasti minulla on vielä tämän jälkeen nämä kaverit! Olen jo kertonut että olen jo muutaman menettänyt koska en voi koskaan sanoa varmasti ja on täytynyt perua sovittuja juttuja.

Hitto mikä paska-ex!

ap

Vierailija
45/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yritä olla haukkumatta exääsi ystävillesi lapsen kuullen ja pidä mahdollisimman mukava ilta.

Vierailija
46/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se olisi kaiken alku ja juuri. Mummot ja papat ja exät sekotti kaiken=)

Olen yllättynyt, kuinka selväjärkisen tekstin osasit tehdä jatkoselvityksessäsi ap=)

Mutta asiaan...ymmärrän v*tutuksesi!

Eikö exä vastaa puhelimeen?

Koita nauttia illasta!

Vierailija
47/47 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juoppoudesta. toki se sitäkin voi olla, jos ajatellaan että sama ihminen on ottanut myös klo 8 kaksi kaljaa, klo 10 kaksi kaljaa ja aikoo ottaa vielä klo 16 ja klo 17 ja klo 18 ja vielä ehkä klo 19 ennen kuin sammuu....

mikä ihme tarve täällä on aina tuomita muut yhden virkkeen perusteella. mun miehenikin on ottanut tänään JO kaksi kaljaa ruuan kanssa ja siihen se sitten jääkin. hän ei koskaan juo kännejä eikä kahta kaljaa enempää päivässä mutta saattaa juoda ne kaksi vaikka klo 12, jos ruoka viikonloppuna tarjoillaan silloin....