Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatepalstan inhokkivaatelista, löytyykö lapseltasi inhovaatteita?

Vierailija
02.02.2008 |

http ://www . vauva-lehti . fi/keskustele/tm . asp?appid=111&m=12336662&p=1&tmode=1&smode=1

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mä en ookaan niin friikki vaatteiden suhteen kuin nuo tuolla pyörivät mammat. Toki pidän tärkeänä, että vaatteet on sopivat ja siistit. Puhtaus on se tärkein juttu!

Vierailija
2/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan hieman eri asia se

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin siellähän toisen inhokki saattoi olla toisen suosikki.

Mutta ainakin yksi pääkallopaita löytyy pojalta ja tytöllä on Nalle Puh -paitoja vaikka kuinka, on sen suosikkihahmo. Myös kamalat collegevaatteet löytyy joissa muumiprintti - nekin lapsen suosikit ;)

Vierailija
4/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielelläni käytä lapsilla mustaa (poikkeuksena pojan yksi paita, jossa on muuten iloisen värinen ja lapsekas kuva) enkä mitään, missä on pääkalloja. Jostain syystä noi nyt vaan tuntuu aika ankeilta pikkuisilla (eli tuollaisilla alle kouluikäisillä). Lisäksi vaatteen täytyy olla mukava päällä. Joitakin vaatteita on jäänyt käyttämättä kokonaan siksi, että ovat olleet huonon malliset (puristavat tms.) tai muuten epämukavat (esim. hiostavat). Muuten meille kyllä kelpaa melkein mikä vaan Reimatecistä muumigollegeasuihin. Ja ostoksia teen niin merkkiliikkeistä kuin halpahalleistakin, kirppareitakaan unohtamatta.

Vierailija
5/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuomat löytyy itseltäkin, loistavat kengät ei liukkaat, lämpimät, helppo pukea, vähän kalliimmat ainakin hyvät kävellä ja useimmilla keleillä vedenpitävyys riittää.

Trikoo puseroita vaikka millä mitalla ja collegekankaisia ei kylläkään resorilla. (mitä jää jäljelle neuleet ja kauluspaidat??)

Muumivaatteita muumifanilla

Vauvalla käytetään mukavia vauvanvaatteita eli hui kauhistus potkareita. Ei pysy meidän potkijalla sukat jalassa.

muutakin on tässä vain osaa, aika mielenkiintoista luettavaa oli. Toivottavasti äidit ei ääneen kauhistele muiden pukeutumista ja kasvata tulevia kiusaajia.

Vierailija
6/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaankohan enää mennä puistoon lasten kanssa?

Vierailija
7/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

potkareita vauvalla ja printtipaitoja, velourhousuja ja kurahousut.

Mut ikinä meille ei tule kivat kypärähattuja, eikä niitä ihme ritarihattuja, ei reimatecciä ei burberryä eikä ellen lakkatakkia. eikä mitään vaatetta missä on oranssia.

Vierailija
8/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää shoppailla enkä aina jaksa etsiä lapsille sellaisia vaatteita, jotka omastakaan mielestäni olisivat täydellisen ihania, saati sitten nirsojen snobbailevien palstamammojen mielestä.

No, noita tässä ketjussa mainittuja potkareita mä nimenomaan olen tykännyt pukea vauvoilleni ja pukisin vieläkin, jos meille vauva jotenkin putkahtaisi.

Vierailija
9/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ekana tuli mieleen, että kyllä on materialisteja! Siis oikein kehuivat miten ihana ketju, kun pääse inhokkivaatteita listaamaan. Miten jonkun muun vaatteet voi aiheuttaa noin suurta tunnekuohua, etä osataan samantien listata parikymmentä yökötystä.

pitäköön muut lapsillaan mitä haluavat, minä pidän niitä joista itse pidän. Sekä tietysti lapseni.

Vierailija
10/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekana tuli mieleen et voiko tosiaan ihmisillä olla niin köyhä elämä. miettivät koko ajan mitä lapselle päälle ja millon ostetaan uutta.

pitää varmasti olla paremmat vermeet ku naapurin pennulla.

Vierailija
11/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lapset, varsinkin pojat, puetaan pikkuvanhasti siisteihin merkkivaatteisiin. Onneksi noita ei juuri täällä keski-suomessa näe.

Meiltä löytyy juuri niitä printtipaitoja, kivat-kypärämyssyjä, kuomat jne. Vaatteita joista lapsi tykkää ja jotka on käytännöllisiä.

Joillain vaan valitettavasti taitaa ulkonäkö olla se tärkein peruste vaatteissa. :(

Vierailija
12/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa esim. frillat ulkohaalareissa? Siis mikä on FRILLAT?

Vierailija
13/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulin äidiksi ajalla, jolloin pojille ei ollut tarjolla mitään ja Timskuissa oli sentään jotakin ideaa.

Nyt on valikoimaa paljon enemmän ja suosinkin enemmän tanskalaisia merkkejä. Mutta edelleen siis Timberiä löytyy myös.

Niin ja mulla on vaan poikia, niin että kun katselette ympärillenne ketjujen kaupoissa, niin tilanne on pikkasen erilainen (edelleen) kuin tyttöjä puettaessa.

Vierailija
14/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko jotkut ihan oikeasti olla noin pinnallisia?

Vierailija
15/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne on ihan söpöjä, mutta minulla onkin 2 poikaa joten olen ihaillut niitä vaan kauempaa.

Vierailija
16/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tuttaa, kivat huppua ja elleä

- tilanteen mukaan...

muumit tosin jäävät pois lasten iän myötä...

Vierailija
17/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen helppo itse pukea, suojaavat kaulan samalla, mutta sen myssyn pitää olla oikean kokoinen ettei jää otsa paljaaksi tai sitten valahda silmille. Tuo fablefantin kypärälakki oli minusta vielä rumempi kuin Kivat lakki. Mutta makuja on monia.

Vierailija
18/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kliseet ja vähän päälle.

Voi elämän kevät jos ei muuta ole elämässä kuin lasten vaatteet ja niiden listaaminen ja kiertely jos on noin rajoittuneet makumieltymykset. :)

Vierailija
19/23 |
02.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYTYY:

-Timberlandia

-Collegehousuja resorillahkein

-Trikoopaitoja

-Veluuri/plyyshivaatteita

-Ruskeaa, oranssia ja mustaa

-Kauluspaitoja ja neuleita

-Kuomat X2