Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lennet bongattu, hmmm...

09.02.2008 |

Näin tänään Lennen uudet keväthaalarit, värityksiltään vaal.sininen, beige & vaaleanpunainen. Kaikissa oli yläosassa pienikuvioista ruutukangasta ja alaosa yksivärinen, ja joukossa vähän tehosteväriä. Sininen oli melko hailea, beige etenkin ja vaalenpunainen vähän sellainen imelänvärinen, aniliinia joukossa. Itse pidän vähän räväkämmistä kontrasteista ja myös käytännönläheisemmistä alaosaratkaisuista, tummia värejä, muta, ruskea, tummansininen tms. Mallisto miellyttää kenties hillityistä vaatteista pitäviä?

Harmi, kun ei miellyttänyt silmää, meillä ollut välikausi-Lenneistä niin hyviä kokemuksia. Täytyypä sitten odotella muitten merkkien rantautumista kauppoihin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Pikkuväessä ei ole vielä oikein mitään kevätjuttuja!!! Missäs näitä Lennejä oli siis jo nähtävillä?! Miksikähän ne tulee eri paikkoihin niin eri aikaan? Hmm.

Vierailija
2/14 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin housuna sitten tummansiniset näytti niin hauskalta, että ostin ja kangas on ihanan paksua! Noista housuista tuli mieleen lähinnä viime viikon Po.Pin farkkumalliset välikausihousut. Kauempaa ne voi näyttääkin workermallisilta farkuilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli täällä Helsingissä siis bongattu ;) Tavaraa juuri laatikosta otettiin esiin, eli varmaan ihan juuri saapunut.

Vierailija
4/14 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos!

Mulla on selvästi vielä paaaljon löydettävää / opeteltavaa mikä tulee lapsen vaatetukseen yms varusteluun. En ole koskaan edes huomannut kyseistä liikettä, vaikka meiltä on aivan hävettävän lyhyt matka sinne... Tulee vaan niin usein asioitua noissa isommissa keskuksissa. Mielenkiintoista sinänsä, että ihmissilmä ei havaitse sellaista mitä itse ei tarvitse (siis meillä nyt ensimmäinen vauveli, niin eipä ole tuollaisia liikkeitä ennen tarvinnut).

Pitää käydä tutustumassa joku päivä! Kiitos vinkistä!

:)

Vierailija
5/14 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eipä tarvii mun enää haikailla Lennen perään, kun kerta niin vaaleita ovat.

Vierailija
6/14 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin siinä beigessä oli jotenkin turhan kiiltävä se ruskea alaosa. Jäin vielä miettimään. Minusta se beige kaksiosainen oli oikein kaunis, varsinkin takki! Tosikäytössä ehkä turhan vaalea. Reimaa ei meille tule, rumia ovat värit tähän asti näkemissäni. Eilen Jumbon Bobossa noita Lennejä ihastelin, eivät ole myöskään hinnalla pilattuja...

Vierailija
7/14 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tytölle olisi haussa 2-osainen kosteussuoja asu. Muistaako joku Lennejä nähnyt mitä värejä tytöille oli?

Vierailija
8/14 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksiosaiset oli myös saman värisiä..

Ei todellakaan miellyttänyt silmää... Liian haaleita värejä ja yksivärisyys ei myöskään miellyttänyt minua.

Vierailija
9/14 |
10.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on kyllä vähän piilossa siellä ostarilla, siellä alakerrassa " pitkäripaista" vastapäätä. En kyllä minäkään ikinä kiinnittänyt huomiota lastenvaateliikkeisiin ennen lapsia, olivat täysin harmaata aluetta. Nyt tuntemus vähän liiankin hyvää... aina keksin päiväkävelyreiteille jonkun lastenvaatepuodin.. :}

Vierailija
10/14 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olin kyllä tosi pettynyt! Jotenkin ankean mitäänsanomattomat värit ja käytetty vaaleanpunaisen sävy oli mun mieletä ruma. Odotin jotain pirteämpää kevättä ajatellen!

pupuhupuna: Mun päiväkävelyreitit suuntautuu yleensä jonnekin kahvilaan, mutta lastenvaateliikkeet voisikin olla linjojen kannalta parempi suunta. (Tosin ei välttämättä edullisempi, heh.)

Vierailija
11/14 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jo hankittuna tuo beigeruudullinen Lennen haalari. Ja minä tykkään siitä! Minusta tuo alaosa vaikuttaa sellaiselta, jossa ei heti näy lika. Ja haalari on silti kevättä ajatellen hyvän värinen, ei liian tumma. Pojalla on siihen yhdisteltäväksi iloisenvärisiä pipoja, esimerkiksi Ticketin raitapipo eikä minusta kokonaisuus ole ollenkaan pliisu.

Reimateciä en enää edes uskalla ostaa, se hajoaa kuitenkin. Ja Ticketin yms. yksivärisiä meillä on ollut niin, että alan jo vähän kyllästyä iänikuiseen yksivärisyyteen. Tämä oli minusta piristävää vaihtelua siihen, muttei liian kirja kuten esim. Reimatecit usein.

Mutta joo, saatan tosiaan olla tulossa vanhaksi! ;))

Vierailija
12/14 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kevään väreihin.Beige ruudullinen haalarin taidan minäkin ostaa vaikka ei välttämättä tarvetta olisi se oli todella hyvän näköinen.

Vierailija
13/14 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä toki ala itseäsi vanhaksi tuntea, ehkä me muut vaan ollaan niin teinejä... ;) Mulla henkilökohtaisesti on hakusessa hieman pirteämmän värinen haalari ihan niinkin huiman tärkeästä syystä, että keväällä istutaan vielä paljon rattaissa ja meidän rattaat on mustat. Vauvan asusteissa siis pitää löytyä väriä. :) Vaaleanpunaisesta taas tykkäsin alkuun kovastikin, mutta jo nyt sitä on ollut aivan liikaa meidän tytöllä - arvaahan sen miten sekaisin isoäidit menee kun sukuun tulee vihdoinkin ensimmäinen tyttö-lapsenlapsi! Vaatetta on siis tullut paljon ja KAIKKI vaaleanpunaisena. Sitä tursuaa siis korvistakin jo ulos ja eittämättä kyseisen haalarin sävy ei edes ollut _mun makuun_ niitä kauneimpia vaaleanpunaisen sävyjä, oli tosiaan koralliin vivahtava.

Beigeruudullisesta vielä jäin miettimään puhutaankohan samasta haalarista, siis sellainen haalari, joka oli kokonaan samaa kangasta, sellaisia tosi ohuita viivoja niin että muodostuu hennosti näkyvä ruudukko? Vai jäiköhän multa joku malli sittenkin näkemättä? Ruskea-sinisen haalarin alaosan kankaasta tykkäsin sekä kankaan laadusta että väristä kovasti, mutta yläosan vaaleansininen vaikutti niin vaalealle, että pelkäsin sen olevan herkästi likaisen näköinen.

Vierailija
14/14 |
12.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväthaalareita ja siellä oli ainakin yksi sellainen malli, jota tuolla ensimmäisessä liikkeessä ei ollut (tai ainakaan ei mulle huomattu esitellä). Vaaleanpunaisen sävyäkin piti katsoa uudelleen ja se näytti tuolla jotenkin kauniimmalle, eli valaistus selvästi vaikuttaa tosi paljon siihen miltä värit näyttää! Meidän ostoslistalta Lennet jäi joka tapauksessa pois, vaikka heidän tämän talven talvihaalareista tykkäsinkin.