Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hääpukuasiaa

Vierailija
09.02.2008 |

Olemme menossa naimisiin huhtikuussa (maistraatissa kahden + todistajat ja siunaus sitten ulkomaan matkalla perhepiirissä). Mietin, että mistä löytäisin hääpuvun, joka on koht yksinkertainen mutta kuitenkin juhlava, eikä kuitenkaan maksaisi ihan tolkuttomasti- (max. 500 euroa) Eikä olisi mikään leveähelaminen hörhellys siis. Lisää ongelmaa teettää se että odotan toista lastamme ja olen silloin jotakin viikoilla 16 eli masu alkaa näkyä... olen aika lyhyt (162 cm) enkä nyt laiha jos en lihavakaan (normaalipainon rajoissa).

Kenelläkään kokemusta?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuskin 500 eurolla. kandee silti käydä siellä kattoo, siel on kai aika usein alessakin pukuja.

Vierailija
2/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet ompelijalle ja sanot että tarvitset iltapuvun / juhlamekon. Älä mainitse sanaa HÄÄpuku, koska se tuplaa hinnat.

Minä teetin aivan toiveitteni mukaisen hääpuvun (iltapuvun), ja ompelija veloitti sen tekemisestä 210 e. Lisäksi tietenkin kankaat ja tarvikkeet, jotka hankin itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on myynnissä käytettyjä pukuja. Oma pukuni maksoi 350e, oli aika yksinkertainen ja kaunis. Mulla oli riski olla häiden aikaan raskaana (en sitten kuitenkaan ollut). Jos olisin ollut raskaana, niin pukua olisi suurennettu mahan kohdalta.

Myin vielä puvun kun häät olivat ohi, sain siitä 150e.

Vierailija
4/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy käydä ensin liikkeissä. VIP:lla onkin viime vuoden puvut alessa nyt. Josolisi aleja joaain muuallakin.

Mietin mahtaako kaksi kuukauta riittää puvun teettämiseen ompelijalla...?

Vierailija
5/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta edullisimmat taisivat (myyjän mukaan) olla 400¿ ylöspäin.

En ole stockalta kuullut kuin negatiivista palautetta, mutta sain itse tosi hyvää ja aulista palvelua. Hääpukuja saa siellä myös tilaamalla, mutta puvun saaminen kestää n. 3-4kk, joten mikäli siellä ei ole valmiina, voi olla ettet enää saa.

Morsmaikulla tehdään omien mittojesi mukaan (mutta puku menee lähemmäs tonnia varmasti). Oliskohan sitten myös Stilissima, jossa tehdään mittojen mukaan? Molempiin pitää varata aika, jos haluat sovittaa. Stockalla pääsin heti sovittamaan, kun vain astuin sisään (ja siksi valitsin pukuni sieltä).

Vierailija
6/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ompelija teki sen kahdessa viikossa. Kolme sovituskertaa sinä aikana.

3

Vierailija
7/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka kiireinen tämä ompelija/ompelimo on.

Vierailija
8/8 |
09.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsitkö itse kankaan pukua varten vai auttoiko ompelija siinä? Itsellä ei ole oikein käsityötaitoja edes sen verran että osaisin arvioida millaisesta kankaasta pystyy mitäkin tekemään...

Kiitos jos jaksat vastata.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kuusi