Ompa tuo Miss Suomi lapsellinen :D
Ilalehti tänään:
- Miehessä pitää olla luonnetta ja yleensä olenkin ihastunut niihin porukan pahiksiin. En pidä mielistelijöistä, Satu sanoo.
Henkisesti kypsiä naisia ei pahikset kyllä kiinnosta, mutta hänhän onkin vielä tosi nuori ja katotaas taas kuinka nykyinen poikaystävä saa pian kyytiä kun joku jääkiekkoilijan kuvatus astuu kuvaan.
Kommentit (55)
sydämmellinen mies tulee kotiin sateella ap sanoo hänelle tervettuloa kotiin kulta. Ja ottaa tämän sadettakin ja toteaa ompa tämä märkä:-)
Ei huolimattomuus ole yhtä kuin itsetunto. Se on ihan vain huolimattomuutta.
Mukavaa päivänjatkoa kaikille.
Oikeasti eihän tämä niin vakava asia ole että siitä kannattaa alkaa kiisteleen otsa hiessä.
ap.
Vierailija:
Ei huolimattomuus ole yhtä kuin itsetunto. Se on ihan vain huolimattomuutta.
että jankkaa omaa kantaansa hamaan hautaan, vaikka moka olisi aivan ilmeinen! Jos on hyvä itsetunto, on kanttia myöntää ne mokansa.
61. tehän liukastelette siellä, me luikastelemme, te ajatte bussilla me linkkarilla.
t. toinen oululainen, äidinkielen ystävä
He pitävät kiinni tiukasti siitä, että maapallo on litteä. Heidän lähipiirinsäkin on sitä mieltä.
ota opikseen. Ihan, kuin teinille puhuisi. " Ku mä oon siis aina sanonu näin, niin näin se on" .
Kohta mä etsin ap:n käsiini, kun leimaa meidät oululaiset tyhmiksi ja lapsellisiksi.
Käymme lapsina koulua mm. siksi, että oppisimme kirjoittamaan oikein. Se kuuluu yleissivistykseen. Toisinaan tulee kirjoitusvirheitä, mutta fiksu myöntää ne, eikä jää ap:n tavoin kiistelemään.
Vierailija:
Kohta mä etsin ap:n käsiini, kun leimaa meidät oululaiset tyhmiksi ja lapsellisiksi.
Itse olette lapsellisia kun vieläkin tätä mun huumorimielessä jatkamaani ketjua jatkatte. Missä teidän itsetuntonne on ????
Ompa on onpa ja sillä siisti.
ap.
siis sivuseikkaan. Pointti ei toki tässä ollu ap:llä todistaa äidinkielen osaamistaan. Mutta ainahan löytyy näitä jotka haluaa päteä ja tarttua tuollaisiin pieniin kirjoitusvirheisiin...
Eihän tällä palstalla muutenkaan kirjoteta kirjakieltä, sehän ois naurettavaa. Hölmöt!
t. kielitieteilijä, pääaine suomen kieli