Meillä on nyt kahdet leikki-ikäiset kaksoset, minulla kierukka ja raskaana olen
Hyväksyttekö tässä tilanteessa abortin vai pitääkö jaksaa hammasta purren, ei kestä talous ei riitä auto äiti ei jaksa, isä ei voi enää enempää töitä tehdä, asunto käy pieneksi. Ultrassa en ole ollut, mutta vahva aavistus on että taas tulisi tuplat. Tuletteko te auttamaan kun en jaksa? kun ette kuitenkaan aborttia hyväksy.
Kommentit (7)
Miksi se on sinulle mahdoton ajatus???
enkä kyllä ikinä enää haaveile yrittäväni raskautta, en uskaltaisi, entä jos taas tulisi tuplat. Tosin meillä on useita vuosia ikäeroa, mutta kait se on niin että joillain ne munasolut irtoaa aina useampi kerralla.
minun lapsuudessani naapurissa asui perhe, jossa oli kolmet kaksospojat peräjälkeen:)
He eivät kyullä edes haaveilleet abortista, joten siltä osin voi ollakin porvoosta koko juttu...siis tämä ap:n aloitus!
Minulla on sisarusparvi pikkuserkkuja, 7 kpl joista kolmet kaksoset. Silloin kun syntyivät ei vielä hedelmöityshoidoista puhuttukkaan joten mahdollistahan yuo on. Jos kysymys on neljän lapsen vanhempien jaksamisesta ja pärjäämisestä on raskauden keskeytys täysin perusteltu.
missään tapauksessa abortti ei ole sallittu, kyllä nuo kolme kaksosparia saa hyvän sijaiskodin jostain.
Onpa kinkkinen tilanne. Etsi ammattilaisapua päätöksentekoosi, että saat punnittua asian kaikki puolet huolellisesti.
Abortin kanssa voi olla raskas elää.