Ärsyttää naapurin ämmä, miten voi jollain olla aikaa käydä joka perhanan päivä lenkillä.
Kommentit (16)
ottaako sun ystävät töistä palkatonta vapaata, että pääset lenkille vai yölläkö sä käyt?
viikonlopun vietossa jossain ihan yksinkin. Että miesriepu hoitaa lapset sitten ainoana vapaana viikonloppuna.
Käyn joka ikinen päivä lenkillä koska olen kotiäiti ja viettänyt koko päivän lasten kanssa. Mieheni viettää heidän kanssaan tunnin joka ilta kun minä lenkkeilen. Tule joskus pyytämään, voin ottaa joskus lapsesi meille leikkimään jos haluat lenkille sinäkin hapannaama.
t. naapuri kasista
Näin se vaan on. T. Neljän lapsen äiti, jolla on ne samat 24 tuntia vuorokaudessa kuin sullakin. Ps. Aloita vaikka siitä, ettet kyttää naapureita, vaan käytä sekin aika omien asioidesi järjestelyyn. Toisena voisit unohtaa tuollaisen epätasa-arvoisen miesten säälimisen. Kyllä ne miehetkin voi joskus olla lastensa kanssa, ei ne siihen kuole. Siinä olisi jo hyvä alku, niin kerkeisit sinäkin lenkille, salille, latinojumppaan, kampaajalle, vaateostoksille, kävelylle ystävän kanssa, tupperikutsuille keskellä viikkoa, kirjastoon....
käymästä lasten kanssa lenkillä?Lenkkiin voi ehkä vierähtää enemmän aikaa mutta lapset ei ole este lenkkeilylle!!
Mielelläni otan omille lapsille kavereita kylään. Ja samalla tulee hyvä mieli auttamisesta. Lasten äidillä vuorotyö joten menee työajat miehensä kanssa ristiin ettei muuten pääsisi lenkille.
tollasten 3- ja 4-vuotiaiden kanssa on oikein kiva juosta yhdessä muutaman kilsan lenkkejä.
Hyvin toimii enkä usko että lapset kärsii.
oletteko koskaan yhdessä perheenä?
Vanhimmat lapset harrastavat säännöllisesti omia juttujaan ja käyvät epäsäännöllisesti meidän vanhempien kanssa hiihtämässä jne. Nuorin on vielä niin pieni, ettei harrasta mitään, hänelle riittää kun syli on lähellä. Viikolla emme perheenä harrasta mitään, mutta viikonloppuisin on sitten aikaa.
Nyt olen töissä ja mies opiskelee iltaisin, niin en pääsekään lenkille yksin, ja sekös mua harmittaa...........
mutta mulla on kuntopyörä jolla kehitän kuntoani
Oon lasteni kanssa 24h/vrk, poikkeuksena lauantai, jolloin menevät noin klo 18.00 saunomaan ja jäävät yöksi. Toki silloin voisin juosta vaikka koko yön.. =)
vaikka lapsiakin 7. Yh:n voi olla vaikeampi lähteä jos ei ole miestä kotona.
siis menevät mummolaan saunomaan.. =)
lapsille löytyy hoitaja jos vaan haluaa.