Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan ihan rehellisesti; ärsyttääkö omat lapset joskus niin paljon että kadutte että olette lapsia tehneetkään?

Vierailija
08.02.2008 |

Ja kuinka usein tuota tunnetta esiintyy verraten lapsista koituvaan iloon?

Yritän nimittäin täällä järjellä puntaroida, kannattaako minun harkita lasten yrittämistä, kun otan huomioon ennestäänkin lyhytpinnaisen ja melko itsekkään luonteeni.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tunnustan pohtineeni, millaista elämäni olisi ilman lapsia. Olisin varmasti opiskellut enemmän ja tekisin haasteellista työtä. Joskus veetuttaa kun olis mielenkiintoisia projekteja tarjolla, mutta en voi matkustaa paljoa kun lapset haettava päiväkodista... Mutta olen iloinen, että lapsia on kaksi ja ovat seuraksi toisillensa. Jos tulisin vielä raskaaksi, tekisin abortin.

Vierailija
22/26 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kun on itse väsynyt eikä ole päässyt viikkoon postilaatikkoa ja roskista pidemmälle lasten sairastelujen vuoksi niin alkaa keittää. Kolme lasta on, 4 v. ja 1v. kaksoset. Varsinkin kaksosten vauva-aikana välillä tuntui, että olisi pitänyt jättää lapsiluku yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on itse niin pienisieluinen, että pimahtaa niille lapsille kun ärsyyntyy. Sitten on mieli pahana pitkään.

Vierailija
24/26 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienempi ei juuri ikinä. Eli jos hyvin käy, saattaa saada tosi kivoja lapsia, jotka eivät ärsytä juuri ikinä! Mulle vaan sattui hankalampi tapaus. Toisaalta on tietysti mahdollista, että jos lapsi ei ärsyttäisi, sitten joku muu asia ärsyttäisi (olettaen että sanonta " v*****sen määrä on vakio" pitää paikkansa).

Vierailija
25/26 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen noin kerran viikossa mihinkä sitä on tullut ryhtyneeksi, mutta ajatus menee nopeasti ohi.

Vierailija
26/26 |
11.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime aikoina ollut erittäin rankkaa. Lapset lähestyy murrosikää ja ovat todella kovapäisiä!

Vanhempien suhde on todella koetuksella.