Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies paljon kokemattomampi kuin nainen, onko kokemuksia? ov

Vierailija
15.02.2008 |

eli tapasin tässä vähän aikaa sitten mukavan miehen, mutta hän on todella paljon kokemattomampi kuin minä. Ei ole ollut kuin yhden naisen kanssa aiemmin, ja ilmeisesti ei kovin pitkään hänenkään kanssa. Olen tottunut siihen että mies tietää mitä tekee ja on itsevarma, " johtaa" sängyssä niin sanotusti. Tämä mies on todella mukava ja tykkään hänestä, mietin vaan että osaanko olla hänen kanssaan kun hän ei paljoa tiedä mitä tehdä. Jaksanko " opettaa" vai miten tässä käy? Onko muilla kokemuksia asiasta, ei kai sillä pitäisi olla väliä jos muuten kaikki sujuu hyvin?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin mieheni yhdeksän vuotta sitten. Hän ei ollu seurustellu kuin pari pientä pätkää nuorena. Eikä koskaan rakastellu. Kunnioitin häntä ja hänen pelkojaan (traumoja nuoruudesta). Opetin häntä sängyssä; ohjasin käsiä ja kerroin mistä pidän ja mistä en. Mieheni tykkäs kun " opetin" ja oli " kuuliainen" . :) Ollaan siis naimisissa ja kaikki on menny mainiosti.

Rohkeesti ja miestä kunnioittaen petiin vaan! Kunhan et naura tai huomauta hänen kokemattomuudestaan kokemus on nautinnollinen kun opitte tuntemaan toisenne sängyssä.

Vierailija
2/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kokenutkaan mies välttämättä osaa juuri sinun kanssasi toimia. Oma mieheni oli ihan kokematon tavatessamme ja itsellä oli ollut parisenkymmentä.

En ole koskaan saanut niin hyvää seksiä kuin mieheni kanssa. Yhteiset vuodet tekevät seksistä ihan parasta. Jokainen joutuu opettelemaan toisen kehon, oli kokenut tai ei. Älä missään nimessä tuollaiseen pikkuasiaan anna suhteen loppua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kai jotain tyhmää ennakkoluuloa, siitä nyt koitankin päästä yli. Todellakin haluan tämän miehen kanssa jatkaa, en vain ole samanlaisessa tilanteessa aiemmin ollut niin vähän oudoksuttaa

T:ap

Vierailija
4/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla partnereita oli ollut kymmenkunta, miehellä yksi.

Nyt yhteisiä vuosia on takana seitsemän, kolme yhteistä lasta ja seksi on todella parasta, mitä ikinä olen saanut! :P *hihittelee*

Ei partnereiden määrä tee kenestäkään hyvää rakastajaa, vaan se, miten sä kuuntelet sun puolisoa, otat sen toiveet huomioon ja osoitat sille rakkauttasi. Mun mieheni kautta minäkin opin, ettei mikään temppu vedä vertoja sille, että toista rakastaa.

Ihan yhtä alussa te molemmat olette toistenne kanssa, oli historiassanne mitä hyvänsä. Tsemppiä, kärsivällisyyttä ja rakkautta teille!

Vierailija
5/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta muista, ettet kommentoi vanhoja. Mies perimmiltään haluaa kokemattomamman VAIMON kuin itse on (mieluiten neitsyt vaimo, mutta tämä nykyään käytännössä lähes mahdotonta). Tämä on yksi syy, miksi mieheltä ei kosintaa kuulu, ja nainen ihmettelee. Tätä perimmäistä syytä mies ei tosin naiselle ikinä paljasta.

Siis voi tulla myöhemmin ongelmia. Lue Matti Mäkelän essee- kokoelmasta " Kaksi vaimoa" essee " Miehen tie" .

Vierailija
6/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä halusin naisena kokemattoman miehen, että voi olla yhtä hyvin toisinkin päin. Entä jos en olisi häntä saanutkaan?

Vierailija
7/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle se on ihan biologiasta johtuva primääritunne. Mies kokee kokemattoman (parteneiden lukumäärän mukaan) naisen (vaimon) seksuaalisesti kiinnostavana, vaikka suhteen ensi rakastumisvaihe on mennyt ohi jo aikoja sitten. Miehet eivät vain keskustele näistä tunteista naisten kanssa, ja ihan siitä syystä, että naiset eivät näistä tunteista tykkää ja eivät halua vääristä tunteista keskustella.

Vierailija
8/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen haluaa vähän kokeneen miehen, se ei takoita, etteikö tämä mies myös haluaisi vähän kokenutta naista.

Vierailija
9/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jostain syystä äärimmäisen kiihottava.

Tosielämässähän seksikumppanien määrä ei ratkaise, vaan se, miten kohtelee kumppaniaan. Niin kuin moni on jo kertonutkin.

Muuten asenne, että miehen pitäisi aina olla kokeneempi kuin naisen on minusta epämiellyttävä. Jos otetaan vain heterosuhteet lukuun, niin miesten ja naisten täytyy pääsääntöisesti olla yhtä kokeneita tai kokemattomia näin keksimäärin, koska naisten kanssahan niitä seksikokemuksia tulee.

Vai olisiko ajatuksena kivempi sellainen 1800-luvun malli, jossa hyvät naiset olivat avioon asti kokemattomia, mutta hyvät miehet hankkivat kokemukset (ja usein samalla sukupuolitaudit) prostituoitujen parissa.

Vierailija
10/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokematon nainen.

Vierailija
11/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväunelmoivatko miehet todellakin kokemattomuudesta?

Vierailija
12/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaatui siihen että pääle 30v mies sitten halusi nähdä maailmaa (minä sitoutua) ja kokea muitakin naisia kun pääsi seksin makuun. vuoden päästä itki perään ja kosi kerta toisensa jälkeen.

Vierailija
13/19 |
15.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

kaatui siihen että pääle 30v mies sitten halusi nähdä maailmaa (minä sitoutua) ja kokea muitakin naisia kun pääsi seksin makuun. vuoden päästä itki perään ja kosi kerta toisensa jälkeen.

Mutta, jollei olisi tehnyt tuota ratkaisua, olisi mies voinut olla suhteessa silti sisältä rikki. Siis miehelle molemmat vaihtoehdot huonoja.

Vierailija
14/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin menee, ja paranee koko ajan :) Mies olikin luonnostaan jo aika taitava vaikka olikin vähän kömpelö alussa, ja koko ajan kehittyy paremmaksi, eipä tässä enää mikään häiritse. Nautin vaan ;)

Vierailija
15/19 |
25.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa olemme, sängyssä mies on parempi kuin moni " kokeneempi" . Ongelma meille tulee siitä, että mies on mustasukkainen siitä, että olen kokeneempi kuin hän. Minulla on siis ollut aika vilkas seksielämä sinkkuaikana ja tämä toisinaan vaivaa miestä. Nytkin iso riitä meneillään ko. asiasta.

Vierailija
16/19 |
10.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
17/19 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne muut asiat ratkaise?

Mutta siis minulla on myös kokematon mies (minä hänen eka ja ainoa) ja kun itselläni on noita kokemuksia niin pitää sanoa ettei tässä ole mitään eroa niihin exiin joilla siis oli usealla kokemuksia ja paljon! Ei se taitavuus ole kiinni kokemuksesta.

Vierailija
18/19 |
16.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 15 vuoden suhde. Eli olen ollut saman miehen kanssa jolle menetin aikoinaan neitsyyteni. Nyt ollaan eroamassa ja pelottaa osaanko minä olla toisten miesten kanssa alkuunkaan... :( Seksielämä ollut surkeaa aina joten odotuksen sen suhteen ovat todella pienet samoin kuin minun taidot... Siihen vielä lisättynä epävarmuus, ujous ja itse kriittisyys... En taida kelvata kenellekään vaikka ihan kivan näköinen kolmikymppinen olenkin...

Vierailija
19/19 |
17.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen naimisissa miehen kanssa, jolle olen ensimmäinen ja ainoa seksikumppani. Itselläni oli takana muutamia kokemuksia tavatessamme.

Alkuun todellakin " opetin" miestäni. Suhtauduimme asetelmaan osittain huumorilla, vitsailimmekin siitä. Mies oli " kuuliainen oppilas" , ja voin sanoa, että hyvin meni koulutus perille! ;) Seksielämämme on jo vuosia ollut toimivaa, tasapuolista ja tyydyttävää. Minä en edes ole helpoin mahdollinen tapaus - en saa orgasmia helposti, enkä itse asiassa ennen miestäni ollut koskaan saanut orgasmia miehen kanssa, ainoastaan yksin. Opettelu- ja totutteluvaiheesta oli siis hyötyä meille molemmille - opimme toistemme tavat ja mieltymykset ja samalla paljon itsestämme.

Opettaja-oppilas -asetelmaa ei enää vuosiin ole ollut, hädin tuskin muistan sitä. Miehestä on tullut otteissaan itsevarma. Onhan aivan luonnollista, ettei kukaan ole " seppä syntyessään" . Tuntuisi oudolta, jos mies ei kelpaa kokemattomuutensa vuoksi. Irtosuhteistako se kokemus pitäisi hankkia, jotta sitten kelpaisi jollekin? Minusta mukavampi näin. Eikä ole tarvinnut pelätä, että mies olisi jonkun toisen kanssa oppinut tapoja, joista en lainkaan pitäisi. :)