Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ekan lapsen odottajaa, tarvitseeko vauva tosiaan näin paljon vaatetta?

Vierailija
08.02.2008 |

Huutonetissa on myynnissä vauvan vaatepaketti nimimerkillä: helli72, Mieletön vaatepaketti prinsessalle.

Vaatepaketti on ihana ja vaatteita vallan kauheasti. Olen ihan ymmällä ehtiikö vauva tosiaan käyttää noin paljon vaatetta ensimmäisten kuukausien aikana.

Tunnustan että olen jo huutanut pakettia mutta... tarvitseeko vauva tosiaan noin paljon vaatetta

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitiyspakkaus ja 1-2 kertaa sama määrä. Jos on 6 bodia, niillä pärjää jo hyvin. 2 käytössä, 2 pyykissä ja 2 narulla kuivumassa. Sit jos vauva pulauttelee paljon, voi vaatteita hankkia lisää tarvittavan määrän. Kolmelle olen ton verran hankkinut ja välillä tuntunut, että sekin on liikaa.

Vierailija
2/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatenkin osa tullut lahjoina, osa ihanuuksista ostettu itse, mahdollisesti vaatefriikki tämä myyjä..? Mutta vähemmällä pärjää tottakai!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin housuja. En kattonu oliko koot mainittu jokaisessa, mutta ilmeisesti suurimmaks osaks 62cm ja tuo koko ei kovin kauaa mahdu. Eli kyllä tosi vähäiselle käytölle tulee iso osa paketista jäämään.

Mutta ihanaa vaatetta, pakko myöntää. Onneks mulla ei ole noin pientä ettei tarvi huutaa.

Vierailija
4/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin voi olla, että et ehdi kaikkia noita vaatteita pitää edes yhtä kertaa päällä. Ellet sitten huvin vuoksi halua olla jatkuvasti vaihtamassa.

Meillä vauva pulautteli kohtuullisesti ja olisi riittänyt ihan hyvin 5-6 vaatekertaa, kuten joku tuossa sanoikin (eli 5-6 bodya, 5-6 puolipotkaria, muutama yöhaalari). Saatiin vaatteita paljon enemmän, harmittaa, kun osa jäi melkein kokonaan käyttämättä.

Vierailija
5/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin jakanut nuo vaatteet ainakin kahteen erilliseen pakettiin, vaikka niin että vaaleanpunaiset yhteen ja sinisävyiset toiseen niin toisen olisi voinut laittaa poikien puolelle myyntiin.

En usko, että noita kaikkia vaatteita ehtisi edes kunnolla käyttää, kun ovat kuitenkin suht pientä kokoa, joka useille vauvoille jää melko nopeasti pieneksi.

Vierailija
6/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia ostinkin paljon vaatteita! Eipä tarvinnut rätti väsyneenä täyttää konetta jne. että olisi seuraavaksi päiväksi puhdasta päälle. =)

Ja meillä oli myös niitä kauniimpia mekkoja ja haalareita kyläily käyttöön.

Vierailija
7/7 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia käytettiin, joitakin enemmän ja joitakin vain muutamia kertoja.

Minustakin hyvä pointti tuo, ettei tarvitse välttämättä joka päivä pyykätä ja onpahan valinnan varaa!

Meillä ensimmäisellä lapsella oli vähemmän vaatetta ja siitä tuskastuneena ostin sitten seuraavalle enemmän. Itseasiassa vielä nykyäänkin on sama määrä vaatteita lapsilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme