Mies oli viime kesänä Bulgariassa kavereidensa kanssa ja nyt sieltä tulee Danielalta viestejä
Tässä kopio yhdestä jonka ehdin kirjoittaa ylös:
hey jani do remember how fun it was in summer??? when you coming back to bulgaria?? me miss you lot!!! love you kissess daniela
No nyt tässä suunnittelen miten alan miestä hiillostaa kun tulee töistä kotiin. Ruokatunnilla unohtui puhelin kotiin ja pääsin lukaisemaan viestejä, en ehtinyt kuin yhden kirjoittaa ylös ennen kuin mies tuli takaisin hakemaan puhelinta.
Kommentit (12)
ja minä hullu vielä itse päästin miehen matkalle.
ap
mihin niitä viestejä tulee?
puhelimeen, sähköpostiin?
Yleensä kai tuliainen on pahimmillaan seksitauti, meidän tapauksessa se oli tieto siitä, että mies on tullut isäksi ulkomailla. Ero tuli.
mitä luulet tuon viestin tarkoittavan? ihan kaverilta tuo minusta vaikuttaa..
En vaan usko, että ap:lle tapahtui (edelleenkään) päätellen kirjoitustyylistään.
t. 2
Taitaa teidän suhde olla siinä jamassa, ettei ihme että petti...
Vierailija:
Ja varmaan sähköpostiakin...
ap
Mistä hemmetistä sä sen päättelet?
t.2
Ajattelin nyt kuitenkin kerran päästää ennen vauvan syntymää ja näin kävi :(
ap
Paitsi että mulle tuli niitä viestejä. Olin ulkomailla bilettämässä ja siellä tapasin mukavan pojan. Kunhan vaan biletettiin, ei sen enempää. Itseasiassa en tiedä vaikka olis ollut homokin. No joka tapauksessa laittoin muutaman vuoden päästä viestiä että mitä kuuluu, joka oli musta tosi outoa... En kyllä uskaltanut miehelleni siitä kertoa, olis kuitenkin vaan luullut jotain muuta...
En voi tietenkään varma olla mutta luulen niin. Ties mitä alastonkuvia sinne tullut :(
ap
Taidat provoilla, muttei mene läpi. Hio vähän tyyliäsi, niin uppoaa paremmin.