Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatteko jättää pienen lapsenne sisälle odottamaan kun viette roskat tai haette postin?

Vierailija
08.02.2008 |

Tuosta toisesta viestistä vaan ihmettelin, että vievätkö kaikki roskansa ja hakevat postinsa vasta kun mies on tullut kotiin? Vai puetteko ne lapset aina mukaan?

Taidankin olla todella vastuuton hunsvotti, kun jätän puolitoistavuotiaan minuutiksi itsekseen sisälle ja haen aamun lehden tai vien roskat ulos.

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on siis vasta vauva, mutta kun tämä kasvaa isommaksi niin enköhän kuitenkin hae postin tai vie roskat (matkaa 20m, asutaan omakotitalossa) ilman että puen lapsen siksi ajaksi ja otan mukaan..

Vierailija
62/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mun ainakaan tarvi sitä sillä samalla sekunnilla käsiini saada, kun se sinne laatikkoon putoaa. On mulla muutakin tekemistä...... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä, joilla on kodit, jossa lapsi on vaarassa, jos on hetkenkin yksin, kannattaisko tarkistaa kodin turva-asiat?!

Tehkää kotinne turvalliseksi!!!

Ja, se joka sanoi, että voi vaikka kiehuva vesi kaatua liedeltä niskaan: Olisitko tosiaan niin tyhmä, että jättäisit kiehuvan veden hellalle, kun lähtisit viemään roskia!

Voi käyttää sitä järkeä (jos sitä nyt on)!!!

Vierailija
64/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mahdotonta on tehdä kodista sellaista, ettei siellä mitään voi sattua. Vai eikö teillä ole kirjahyllyjä, sohvia, pöytiä (voi kiipeillä ja tippua alas), missään mitään mitä lapsi voi vetää suuhunsa ja tukehtua...

Ymmärrän, että omakotitalossa voi ehkä pihan poikki juosta hakemaan postit, mut jos roskiksellekin menee niin en kyllä alle 3v:tä yksin jättäis. Ihan miten tykkäätte, omatpahan on lapsenne.

Vierailija
65/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

SIITÄ SE ALKAA. Ja minä kyllä ainakin ymmärsin pointin, mielestäni 1,5v. lasta ei voi jättää yksin edes postinhakureissun ajaksi. Joillekin se vaan valitettavasti on niin helppoa, että ehkäpä jossain vaiheessa herää kiusaus jättää lapsi yksin vähän pidemmäksikin aikaa....... Tyyliin " hyvinhän se on ennenkin pärjännyt" tai " ei se sieltä syöttötuolista ennenkään ole pudonnut, kun eihän se mikään simpanssi ole" tai " ei se ennenkään kesken unien ole herännyt" . Surullista.

Vierailija
66/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En KOSKAAN jättänyt yksin, nyt olen alkanut hakea yksinkin joskus postia tai viemään roskapussin ulos kun lnuorimmainen täyttää kohta 3 ja isoveli on 5.

Kun lapset olivat pieniä laitoin kantoliinaan takin alle pipo päähän tai miten vaan sään mukaan niin ettei nyt ihan palellut alle minuutin reissulla pihalla jos emme olleet muuten menossa ulkoilemaan niin että kaikki varusteet päällä.

EN uskaltaisi jättää niin pientä, paitsi jos nukkuu tietysti...

Vierailija
67/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos et osaa puhua asiaa.

Vierailija
68/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te uskallatte edes jättää nukkuvan? Voihan sekin just sillon herätä, saada jotain hullua päähänsä ja tappaa itsensä. Ja voithan sä kaatua siinä pihalla ja lyödä pääsi vaikka lapsi nukkuu?

Vierailija
69/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on ihan varma, että lastaan ei pysty vahtimaan ihan koko aikaa, vaikka kuinka yrittäisi. Yhtä varmaa on se, että jos on minuutin postilaatikolla/viemässä roskia, niin samanlaisia valvomattomia tilanteita tulee päivässä useampia, vaikka kaikki olisivatkin kotosalla.

Vierailija:

kyllä huomaa, ettei teillä ole järkeä päässä vähääkään...... Monessako viestissä on jo korostettu eroa sen välill, että jättää lapsen KOKONAAN vahtimatta tai että NÄKÖ/KUULOYHTEYS lapseen säilyy??????? Miksi se ei mene jakeluun, että onhan siinä kyse kahdesta täysin eri asiasta???????

Vierailija
70/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten te uskallatte edes jättää nukkuvan? Voihan sekin just sillon herätä, saada jotain hullua päähänsä ja tappaa itsensä. Ja voithan sä kaatua siinä pihalla ja lyödä pääsi vaikka lapsi nukkuu?

Vierailija
71/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jätät lapsen pariksi sekunniksi yksin, niin pian löydät itsesi kännissä lähibaarista..

Vierailija
72/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan ok-talossa. Niin ja jätän ne välillä kaksistaan autoonkin odottamaan jos kipasen kaupasta pikaisesti vaikka maitoa! Ei oo tullut mieleenkään ettei niin voisi tehdä..

Vierailija
73/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, meinaatko, että siinä tilanteessa sulle on tärkeämpää pyyhkiä perseesi kuin juosta lasta auttamaan?? Kyllä mun ei ainakaan tarvis kahta kertaa miettiä, kumman hoidan ensin......

Vierailija
74/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos oot pihalla roskia viemässä niin etpä taida ehtiä

Vierailija
75/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jäädään pihalle leikkimään sen jälkeen...

Asioista voi tehdä hankalia tai sitten ei

Vierailija
76/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä siinä vessahommat jää toisarvoiseksi, jos lapsi meinaa tukehtua, tai siis näin ainakin meillä.

Vierailija
77/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö niitä postin hakuja ja roskien viemisiä voi hoitaa silloin kun on _muutenkin_ menossa ulos?

Vierailija
78/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi meinasi alle vuoden ikäisenä tukehtua mun jalkojen juureen, ei lapsi saa aikaiseksi ääntä, jos henkitorvi on tukossa.

Vierailija
79/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mättä hakeudu luoksesi, ei siinä tilanteessa edes tiedä missä olet.

Tämä vain siksi, että niitä tilanteita pääsee ihan varmasti tulemaan vaikka kuinka olisi äiti kotona.

Vierailija
80/80 |
08.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kertoa kokemuksesta: SIITÄ EI LÄHDE ÄÄNTÄ!!! Joten siellä sä pyyit sitä paskapersettäs ihan autuaan tietämättömänä, että lapsesi tekee kuolemaa, mutta onneksi et sentään ollut viemässä postia... joka tossa tilanteessa on ihan yks ja sama.

Vierailija:

Ai, meinaatko, että siinä tilanteessa sulle on tärkeämpää pyyhkiä perseesi kuin juosta lasta auttamaan?? Kyllä mun ei ainakaan tarvis kahta kertaa miettiä, kumman hoidan ensin......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi