Poikani on 18v eikä ole koskaan juonut alkoholia. Onko se hyvä vai huono asia teidän mielestä?
Lasista on maistanut, mutta ei juonut, jos ymmärrätte mitä tarkoitan.
Kommentit (25)
jotka ei oo koskaan alkoholia maistaneetkaan, on kaverittomia nynnyjä.
Mun poikaystävä joi ekan kerran lievät kännit 16-vuotiaana ja alko sit enemmän ryypiskelemään tultuaan täysi-ikäiseksi. Tosi rasittavaa, koska kundi ei osaa vieläkään ottaa kohtuudella vaan vetää perseet olalle aina kun keittoa päätyy ottamaan (mitä tapahtuu nykyisin tosi harvoin, onneksi).
Ite join ekan kerran kun olin 13 ja oon päässyt sen pahimman kokeiluvaiheen yli jo muutama vuosi sitten.
Useimmat ihmiset kuitenkin jossain vaiheessa käy läpi sen yleensä teini-iässä tulevan dokailuvaiheen ja ainakin minusta on parempi, että sitä keiton ottamista ' harjoitellaan' kavereiden kesken jossain kotibileissä, kuin että ryypätään taju kankaalle yksin baarissa.
Mutta siis ihan hienoa, jos pojallasi on muita intressejä, kuin dokaaminen. Minun äitinikin tosin luuli etten ole koskaan juonut alkoholia, kun olin 16...
Pidät siis ihailtavana asiana sitä että 13-vuotias on humalassa?
En sanonut että se on ihailtavaa. Luuletko että ylpeydellä muistelen sitä, kuinka juoksin pitkin puistoa kiljuen ja halaillen vieraita ihmisiä ' siis ihan vitun kännissä' ?
Käsitykseni siitä, että useimmat av-palstailijat ovat syntyneet suoraan keski-ikäisiksi vahvistui juuri.
" Mun poikaystävä joi ekan kerran lievät kännit 16-vuotiaana ja alko sit enemmän ryypiskelemään tultuaan täysi-ikäiseksi. Tosi rasittavaa, koska kundi ei osaa vieläkään ottaa kohtuudella vaan vetää perseet olalle aina kun keittoa päätyy ottamaan (mitä tapahtuu nykyisin tosi harvoin, onneksi)."
Selvästi toivot että miehesi olisi aloittanut aiemmin kuin 16-vuotiaana.
No muistetaanhan toki että Fletch on harrastanut seksiä 12-vuotiaana, ehkä hänen on vaikea samaistua NORMAALEIHIN lapsiin ja nuoriin joiden elämään ei kuulu seksi ja alkoholi!