Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pitkät naiset! käytättekö korkokenkiä?

Vierailija
20.11.2008 |

itse olen 173cm, pitkästä aikaa ostin korolliset nilkkurit, korkoa n.6 cm, koska olo niissä naisellinen.. :) mutta sitten meni taas pupu pöksyyn, kun ne jalassa tuntui kuin olisin yhtä pitkä kuin mieheni, joka 185cm! tuli ihan jättiläisolo... kehtaako noi jalassa huomenna lähtäkkään pikkujouluihin.. entäs te muut pitkät naiset, käytättekö surutta korkoja?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on pituutta 173cm ja käytän aina kenkiä, saappaita tms., joissa on kunnon korko. Olo on naisellinen ja ylväs. terv. nimim. lättäpohjat-yäks

Vierailija
2/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylikäs nainen ei lähde ilman korkoja muualle kuin lenkkipolulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän vaihtelevasti. Talvinilkkureissa on noin 8cm korko. Työkengissä muutaman sentin. Tanssia harrastan noin 4cm koroissa.

Vierailija
4/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis töissä, juhlissa jne. Olen itse 172 cm (en muuten pidä itseäni pitkänä) ja arkikäytössä mulla on yleensä noin 4-6 cm korot, juhlissa vähintään se 6 cm. Korkokengät tekevät minusta pitkäsäärisemmän vaikutelman, siksi tykkään.

Vierailija
5/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihan arkikengissäkin on korkoa n 4-5cm (minusta ne vain ovat mukavammat jalassa) ja juhliin saatan hyvinkin laittaa 7-9 cm korot.

Oma mieheni on 190 (eli pituuseromme on pienempi kuin teidän) enkä koskaan ole kokenut ongelmaksi laittaa korkoja jalkaan.

Vierailija
6/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näistä tulikin rohkaisua sen verran, että taidan sittenkin vetäistä korot jalkaan ;)

Vierailija
7/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä 173 ei nyt ole vielä edes kovin pitkä, mutta korkokenkien viehätys tulee ulkonäkömielessä juuri siitä, että on pitkä sääri ja korko jatkaa sitä linjaa.

Lyhyellä korkokengät eivät ole niin hyvän näköiset kuin pitkillä. Toki lyhyenkin kannattaa pitää korkokenkiä, että ei korostaisi lyhyyttään, mutta siis pitkäsäärisellä ne on erittäin hyvännäköiset.

Kateellinen pituudestasi, itse olen vain 165.

Vierailija
8/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka pitkä nainen korkokengillä kerää kehuja... :D Itse olen 172cm ja käytän lähes aina korkokenkiä. Nykyinen miesystäväni on 190cm, joten ollaan näyttävä pari ;)

Vierailija
9/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan jätä korkokenkiä käyttämättä sen vuoksi että näytän miestä pidemmältä. Korot tosiaankin tekevät sääret...

Vierailija
10/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joissain talvikengissä on jonkin verran korkoa, pari senttiä.

Mutta mä olenkin rikkonut nilkkani aikoinaan urheilleissa, joten nyrjähtävät tosi helposti. Matalilla kengillä on turvallisempi kävellä.

T: 176,5 cm

Mun mies on muuten lyhyempi muutenkin, eikä siitä ole mitään haittaa. Kivannnäköinen pari ollaan.

Vierailija
11/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät jalassa tunnen itseni tosi pitkäksi ja sääret näyttävät pitkiltä ja seksikkäiltä :-)

Mun mielestä 173 ei nyt ole vielä edes kovin pitkä, mutta korkokenkien viehätys tulee ulkonäkömielessä juuri siitä, että on pitkä sääri ja korko jatkaa sitä linjaa.

Lyhyellä korkokengät eivät ole niin hyvän näköiset kuin pitkillä. Toki lyhyenkin kannattaa pitää korkokenkiä, että ei korostaisi lyhyyttään, mutta siis pitkäsäärisellä ne on erittäin hyvännäköiset.

Kateellinen pituudestasi, itse olen vain 165.

Vierailija
12/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korot jalkaan vaan ja ylpeenä laittaa itsesi esille, pitkät naiset ovat todella kauniita...

Vierailija
13/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan korkeimpia korkoja, vaikka ne olisivatkin todella kauniita. Osittain se johtuu siitä, ettenm osaa kävellä niillä kauniisti mutta osittain myös pituudestani. Tunnen itseni liian pitkulaiseksi enkä enää pysy ryhdissä jos on lian korkeat korot.

Tunnen sen herättävän myös huomiota.

Normaalisti on kuitenkin muutamien senttien korkoja niin, että pysyn alle 180 senttisenä.

Minun kumppanini on vain minun pituiseni, joten en siksikään varmaan käytä kovasti korkoja, sillä en tahdo hänen näyttävän aivan pätkältä rinnallani. :)

Vierailija
14/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

korostan sillä pituuttani. Oon 174 cm. Mutta ihan kaikis korkeimmat jätän välistä. Mun korot korkeimmillaan ehkä 7 cm.

Vierailija
15/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan korot käyttöön! Mulla pituutta 186 cm ja korkkareita käytän mahdollisuuksien mukaan.

Vierailija
16/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen 178 cm enkä käytä kovin korkeita korkoja, pari cm saa olla.

Vierailija
17/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vain mukavan korkuisia korkokenkiä, piikkareilla en varmaan edes pysy pystyssä. Älä ajattele itseäsi jättiläisenä vaan vaikka mielummin soturiprinsessana tms ;).. Ja ole ylpeä pituudesta niin näytät hyvältä!

Vierailija
18/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 184 cm pitkä, ja musta on tylsää olla baarissa tms. jos joudun kumartumaan kauheasti kun juttelen kavereiden kanssa. Maksimissaan ehkä 4cm korkoa. Kun en ole tottunut käyttämään juhlissakaan, niin arkenakaan en osaa, silloin on vielä vähemmän.

Tylsää sinänsä, yleensä parhaan näköiset kengät on korkkareita.

Vierailija
19/21 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä käytä. mies muutenki lyhyempi ja pienempi nniin en haluu näyttää enempää jättiläiseltä! en oo koskaan käyttäny siis ennen miestäkään. saattaisin käyttää jos ois väh lyhyempi

Vierailija
20/21 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen töissä oli jalassa 7 cm koron omaavat saappaat. Tätä korkeampia en yleensä käytä, syy on mukavuusm, ei niinkään pituus.

Tietysti olen korkokengillä aika jättiäinen, mutta miksi nainen ei saisi olla pitkä? Aika vanhanaikaista ajattelua, että naisen pitäisi olla miestä pienempi, heikompi, tyhmempi, tienata huonommin jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän