Onko ihan normaalia syödä litraa jätskiä?!
Apua, mä syön tässä litran muovipurkista Pirkan mansikkajäätelöä (hilloa, päällä metsämansikoita...) ja kohta se on tyhjä!
En ole bulimikko enkä anorektikko. Mulla on välillä makeanhimo vaan ihan kauhea. Ja jos tiedän, että paino on vähän noussut, niin stressaan siitä ja stressi purkautuu syömällä:-(
Muita?
Kommentit (15)
188 kcal 100 g....
Ei nyt ihan älyttömän paha, mutta kuitenkin:-) tai ei mua edes hymyilytä...
ap
Mutta voisin kyllä kuvitella juovani litran maitoa tai kaakaota ja samaa tavaraahan se on.
Kyllä, onhan siinä helvetisti kaloreita, litrassa jäätelöä, ja olisit välipalasi paremminkin voinut valita, mutta anna nyt itsellesi armoa. :) Ei kuitenkaan vaikuta sulla miltään tavalta, nimittäin.
Jos stressaan on tuloksena pahempi tilanne, joka johtaa mut taas namihyllyille. Mutta jos painan villaisella ja menen huomenna vaikka jumppaan, niin hyvä!
Tulin oikeastaan vaan kertomaan, että nyt se loppui!! Eikä mulla ole hyvä olla.
ap
Aika monilla on jotain häiriintynyttä syömistä, vaikkei olisikaan syömishäiriötä.
No toivottavasti opin tästä taas jotain....
Olin karkkilakossa marraskuusta jouluun ja sen jälkeen pikku hiljaa olen " makeuttanut" itseni. Tylsää. Voisin ottaa taas kunnon makeanlakon, tekisi varmaan tosi hyvää! Lähteekö joku mukaan?
ap
mutta ei se mikään tapa ole kuitenkaan. En kyllä yhdellä istumalla saisi alas koko litraa :) Älä ap stressaa asiasta, ethän kuitenkaan joka päivä tollasta tee, tuskin nyt kerrasta kuolee.
En ihan yhdeltä istumalta, ja hyvin menee alas. Syön tosin vain suklaanougatjätskiä sen litran, muista jäätelölajeista en niin välitä ja niitä pystyn syömään korkeintaan kaksi annosta.
sitäpaitsi eihän jäätelö ees oo erityisen epäterveellistä