Miksi opetatte lapsenne nokkamukiin?? Sehän on aivan turha kapistus!!!
Kommentit (9)
On myös ihan kätevä retkillä ja matkoilla vähän isommallakin kun ei juomat läiky päälle.
Ei huolinut tissiä, ei tuttipulloa, enkä jaksanut lusikoida maitoa sisään. Muki lensi aina seinään ja nokkapullosta meni sentään 50 ml kertaheitolla, mikä on meille iso määrä.
mistäs mun pitäisi opettaa 6,5-kuiseni juoman vettä? Imetyksellä muuten. Minusta lasi on vasta sitten kun kädessä pysyy. Pullolle turha opettaa, kun ei maitoa juo.
että lapsella on vettä tarjolla aina ja olkkarin pöydällä nokkamuki tai pullo on parempi kuin lasi. Oletko muuten näitä joiden mielestä ns. urheilupullo on ok, miten se eroaa nokallisesta?
Meillä ollu käytössä aina ne taikamukit, joista ei tule, kuin imemällä. Sairaalle lapsellekin helppo antaa muki viereen, niin on saanu juotua makuulteenkin. Ei ole tarvinnu pelätä lakanoiden kastumista. Sama juttu myös automatkoilla pienen kanssa. Pysyy autokin puhtaana, kun antaa nokkiksen
meillä molemmat lapset on juoneet tavallisesta mukista aina, siis 6kk ikäisestä alkaen kun ovat alkaneet saamaan kiinteitä on vettä annettu ihan lasista. Sitten n.1v. ikässä kun annettu myös nokkamuki. Ja ihan sen vuoksi että helpommalla pääsen kun lapsi syö ja juo itse siinä pöydän ääressä niin voin itse samalla tehdä jotain muuta esim. tyhjentää tiskikonetta. Lasistakin onvat osanneet juoda ,mutta siinä käy kuitenkin helpoisti vahinko. jos itse istuin pöydän ääressa niin sitten annoin lasin kun pystyi siinä samalla vahtimaan. n.1½v on nokka muki vaihdettu lasiin. Vaikka nokkamuki oli sittenkin käytössä jos annoin juomista niin ettei lapsi ollut pöydän ääressä.
Minulla on nyt kohta kaksi vuotias tyttö, eikä koskaan ole tarvinnut nokkamukia! Olen edelleen sitä mieltä että täysin turhake, ilmankin tulee toimeen. Laiskat vanhemmat on asia erikseen....
ap
Vierailija:
mistäs mun pitäisi opettaa 6,5-kuiseni juoman vettä? Imetyksellä muuten. Minusta lasi on vasta sitten kun kädessä pysyy. Pullolle turha opettaa, kun ei maitoa juo.
kuin tuttipullo.