Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Gustav Hägglund meni sitten vetämään 2-vuotiasta lasta turpaan!

Vierailija
07.02.2008 |

Raivohullu idiootti!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan vetäisy on ihan eri asia!

t: Bruuke

Vierailija
22/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurittamisessa ei ole nykypäivänä hyväksyttävää vaikka se kasvattajan kannalta helpoin keino onkin. Te joista asia on ok " koska ennenhän kaikki kurittivat lapsia" mitäs jos tollainen ei-niin ajankohtaiset kasvatusmetodit omaava papparainen kävisi omiin lapsiinne kiinni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttärensä Mariannen vieläkin pelkäävän itseään vaikka onkin siis jo keski-iässä. Johtuneeko sitten kurituksesta vai muista asioista, en tiedä. Toisaalta nuo Hägglundin lapset ovat kyllä menestyneet elämässään ihan hyvin, joten tuskinpa kuritus on ollut traumatisoivaa.

Vierailija
24/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kurittamisessa ei ole nykypäivänä hyväksyttävää vaikka se kasvattajan kannalta helpoin keino onkin. Te joista asia on ok " koska ennenhän kaikki kurittivat lapsia" mitäs jos tollainen ei-niin ajankohtaiset kasvatusmetodit omaava papparainen kävisi omiin lapsiinne kiinni?

t: Bruuke

Vierailija
25/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä lyö eläintä tai minä lyön sinua. Loogista?

Vierailija
26/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta syynä on ollut se että olen ollut todella väsynyt kun sana ei mene perille enkä ole jaksanut olla " hyvä kasvattaja" . Sanoisin että fyysinen kuritus kertoo muiden keinojen puutteesta eikä tuollaisella kannata leuhkia!

Vierailija
27/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sanoisin että fyysinen kuritus kertoo muiden keinojen puutteesta eikä tuollaisella kannata leuhkia!

Vierailija
28/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastensuojelun keskusliiton sivulta, Älä lyö kampanjan sivustosta 8 minuuttinen Björkmanin esittämä video.

Hän saa minusta hyvin esille sen, miltä lapsesta täytyy tuntua.

Olen itse syyllistynyt tukistamaan. Katsoessani tuon videon, havahduin ja itkin häpeissäni.

Vierailija
29/29 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa jutussa ei ollut mitään ihmeellistä. Ei Kustaa ole poikaa lyönyt turpaan, se on eri asia kuin vähän läpsästä. En lyö koskaan lapsiani, mutta joskus olen näpeille näpsäyttänyt kun eivät tottele esim. eivät jätä hellan nuppeja rauhaan tai työntävät tavaraa videolaitteeseen yms.

En ihmettele yhtään jos eläin puree tai raapii lasta jos sen annetaan joutua lapsen lyömisen kohteeksi. Eläimellä on eläimen vaistot, on ihan lapsen parhaaksi opettaa hänet pois eläimen kimpusta, vaikka kovillakin menetelmillä jos ei muu tehoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan