Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsinki!! Oon tulossa sinne ekaan tyopalaveriin toisesta kaupungista!! Millainen saa siella on tanaan? Minkalaisen takin laitan housupuvun paalle??

Vierailija
07.02.2008 |

Talvitakki varmaan liian kuuma? Entäs semmoinen musta polvimittainen trenssi? Eikö se housupuvun jakku mee takin alla ihan ruttuun? Oon niin kokematon...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteussuojattu takki olis hyvä, yleensä kaupungilla tuulee niin, ettei sateenvarjoa voi käyttää - tänään ei kai kamalan tuulista...

Vierailija
2/2 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli myös jakku housupuku. Ja sen päällä villakangastakki. Pohjoisesta tulin junalla Helsinkiin. Helsingissä oli tajuttoman tuulinen ja räntäsateinen ilma. Mun piti kävellä n. 0,5-1 km asemalta.

Kun pääsin perille olin olkapäistä ihan märkä ja tukka sotkussa ja märkänä. Riisuin perillä sitten takin naulakkoon ja menin ottamaan kahvia palaverin aluksi. Vasta kun istuin paikalleni niin huomasin että jotenkin jakun napit oli kävellessä ja laukkua kantaessa auenneet. Eikä mulla ollut mitään paitaa siellä jakun alla. Ihmettelinkin miten kaikki tervehti mua niin vaivaantuneesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi