Korttipovari paikalla
Tahtoisiko joku lähteä LEIKKIMIELELLÄ mukaan korttipovaukseen? Tarvitsen hiusten- ja silmienväriä sekä ikää. Ja sitten jos tahdot kysyä jotain, tai yleisesti. Jos haluat tietää parisuhteestasi, kerro myöskin kumppanistasi ym. tiedot.
PALAUTE VAADITAAN, harjoittelen vasta
Ja mulla tökkii kone/nettiselain joten vastauksessa sitten kestää hetkisen. Eikä noita korttejakaan kovin nopeaan tulkkaa. Että kärsivällisyyttä.
EN LUPAA VASTATA KAIKILLE, muutamalle vain.
Aloitetaankos? Kuka uskaltaa lähteä mukaan? ;)
Kommentit (24)
Sulla näkyy täällä jotain pientä murhetta ja huolta, liittyneekö tuohon lapsiasiaan vai mihin. Mutta parisuhteesi näkyy pitkäaikaisena ja vakaana tässä.
Miehelläsi jotain työjuttuja mielessään. Olisiko ollut jotain riitaa työasioissa tai työpaikalla, mutta positiivista muutosta hänellekin kuitenkin työhön luvassa. MIehesi näyttäytyy hyväsydämisenä, koet hänen olevan parhaan ystäväsi ja kumppanisi, luotat häneen tuli eteen mitä tahansa. Ihanaa :)
Teille sitten tulevaan.. rakkautta täällä näkyy tulevassakin. Ja sanoisinpa että se raskauskin. Mutta pidä huoli terveydestäsi ja kunnostasi jo nyt, että kun vauvan aika on, jaksat raskausajan ohitse. Niin ja tietysti sitten eteenkin päin :) Ei täällä mitään kauheuksia näy, mukavaa, rakkaudentäyteistä perhe-elämää.
olen tumma ja sinisilmäinen, mieheni tumma ja ruskeasilmäinen.
Vierailija:
Sulla näkyy täällä jotain pientä murhetta ja huolta, liittyneekö tuohon lapsiasiaan vai mihin. Mutta parisuhteesi näkyy pitkäaikaisena ja vakaana tässä.
Miehelläsi jotain työjuttuja mielessään. Olisiko ollut jotain riitaa työasioissa tai työpaikalla, mutta positiivista muutosta hänellekin kuitenkin työhön luvassa. MIehesi näyttäytyy hyväsydämisenä, koet hänen olevan parhaan ystäväsi ja kumppanisi, luotat häneen tuli eteen mitä tahansa. Ihanaa :)Teille sitten tulevaan.. rakkautta täällä näkyy tulevassakin. Ja sanoisinpa että se raskauskin. Mutta pidä huoli terveydestäsi ja kunnostasi jo nyt, että kun vauvan aika on, jaksat raskausajan ohitse. Niin ja tietysti sitten eteenkin päin :) Ei täällä mitään kauheuksia näy, mukavaa, rakkaudentäyteistä perhe-elämää.
No lyhykäisesti vastaan.. Murhetta joo.. mulla epäillään ms tautia... joten se pistää mietintään asioita...
Oma firma aiheuttaa murhetta tosin se ons elainen sivutyö, mutta tahtoisi sen olevan päätyönä.
Hän on todella hyväsydäminen ja aina valmis auttamaan muita. mm. luvannut antaa meidän yhdelle ystävälle toisen munuaisensa jos vaan kaikki systemmat natsaa.. eli joo..
Ja hän on mun ystäväni tukeni ja rakkauteni :)
Niin ja raskaudesta. minulla on tässä prokkiksena menossa painonpudotus ennen mahdollista raskautta, koska riski raskausdiabedesksestä on suuri suvussa jonkuin verran 2 tyyppiä..
Ja muutenkin oma kunto pitää saada kohdalleen varsinkin jos tuo ms nyt todetaan :)
Joten jep osuit monintavoin oikeaan toivottavasti myös tuon vauva asian suhteen.. haluaisin meinaan kovasti vielä sen iltatähden :)
-3-
Vierailija:
Hyvin osui tuo kuvaus miehestäni kohdalleen. Hän tosiaan on hyvin menestynyt työelämässä, ison kansainvälisen yrityksen johtoryhmään vastikään pääsi. Ja etenee takuulla urallaan vielä paljon pitemmällekin.
Olemme asuneet saman katon alla kohta 15-vuotta. Alkutaipaleella mies oli mielestäni vähän turhan paljon bileissä ja kotiutui arveluttaviin aikoihin. Sen vuoksi vihelsin pelin poikki, mutta päätimme kuitenkin yrittää uudelleen ennen kun edes ehdimme eri osoitteisiin. Mies tosaan oli ilmeisesti minusta mustasukkainen, sillä, luopui mieluumin juhlimisesta ja vaihtoi jopa työpaikkaa saadakseen pitää minut... teki melkoisen vaikutuksen, mutta en ole vieläkään niitä alkuaikojen menoja pystynyt täysin unohtamaan. Nyt myöhemmin lapsiperheen arki ym. asiat ovat pistäneet suhteen koville, mutta olemme molemmat sitä mieltä, että yhdessä kuljetaan ja liittoon kuuluu sekä ylä-, että alamäkiä. Tällä hetkellä ollaan aika tasaisella maalla :).
Eli aika hyvin osui tuo sinun lukusi kohdilleen, vai mitä mieltä itse olet?
Jos viitsit, niin selvennätkö vielä sitä loppua. Eli " työasiaasi liittyy joku nuorekkaan oloinen mieshenkilö, tunnet hänet jo. Hänen kauttaan uutta alkua tähän asiaan. " Jäi vaivaamaan, sillä en millään keksi kuka se voisi olla. En tunne ketään nuorekkaan oloista miestä, joka voisi mun työllistymiseen vaikuttaa... Oikeastaan ainoa joka voisi vaikuttaa on edellinen esimieheni, mutta nuorekas ei todella ole ensimmäinen asia mitä hänestä tulee mieleen (toisaalta en kyllä häntä vanhaksikaan menisi sanomaan, vaikka iältään on varmaan kuuden kympin kieppeillä), mutta voihan joku muu ajatella toisin.