Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korttipovari paikalla

Vierailija
07.02.2008 |

Tahtoisiko joku lähteä LEIKKIMIELELLÄ mukaan korttipovaukseen? Tarvitsen hiusten- ja silmienväriä sekä ikää. Ja sitten jos tahdot kysyä jotain, tai yleisesti. Jos haluat tietää parisuhteestasi, kerro myöskin kumppanistasi ym. tiedot.

PALAUTE VAADITAAN, harjoittelen vasta

Ja mulla tökkii kone/nettiselain joten vastauksessa sitten kestää hetkisen. Eikä noita korttejakaan kovin nopeaan tulkkaa. Että kärsivällisyyttä.

EN LUPAA VASTATA KAIKILLE, muutamalle vain.

Aloitetaankos? Kuka uskaltaa lähteä mukaan? ;)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako lasta näet minulle?

Vierailija
2/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ukkoni.

tumman ruskeat, vihreät ja 40v.

Joten anna tulla yleisesti.. + saanko vielä yhden laspen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

silmät,tumma tukka,mies 38,siniset silmät,vaaleat hiukset. Parisuhde- ja työasiat mielessä. Kiitos!

Vierailija
4/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sinisilmäinen blondi, ikää 36.

Ollaan naimisissa.

Kerro jotain suhteestamme ja siitä miten mun työnhaun kanssa käy. vasta olen haun aloittanut ja jo huomenna menen haastatteluun...

Vierailija
5/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö mulle mitään suuria muutoksia tulevaisuudessa? Lisää lapsia? Uutta asuntoa? Avioeroa?

Vierailija
6/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nopeasti oletko kenties ihastunut johonkin toiseen mieheen kuin omaasi..? Jatkan sitten, siihen saakka pidän nuo kortit noin enkä siis jatka tulkintoja muille.

Vierailija
7/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kevät sujuu?

Vierailija
8/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreet silmät ja ikää 38 v. Pääsenkö muuttaman uutteen paikkaan minne haluan, ja saanko asiat lutviutumaan siellä työn ja rahan puolesta siellä.

Vierailija
9/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleat hiukset ja siniset silmät, kerro työtilanteesta, perheestäni, kiitos

Vierailija
10/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käy nykyisen seksisuhteeni, syveneekö se vakavammaksi? Kyse siis miehen tunteista. Tulenko raskaaksi?

Vierailija
11/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mun on sitten pakko purkaa noi kortit tuosta ja jatkaa seuraavalle.. palailen kolmosen asiaan sitten joskus jos hän ilmoittautuu..

Vierailija
12/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, 34v, vaalean ruskeat hiukset, vihreänruskeat silmät.

Mitä kortit näkee parisuhteestamme, entä yleisesti muuta?

Kiitos!

Vierailija
13/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteet: Sinulla näkyy palavia tunteita johonkin mieheen, erokin on käynyt mielessä. Miehesi tietää asiasta, eroaikeistasi, olet ajatuksissaan kyllä. Väliinne tulee tämä toinen mies, joka on rakastunut sinuun. Tunteesi häneen eivät ole yksipuolisia. Jotain hankaluutta tässä kyllä on, suhteesi tuon toisen kanssaei syvene eikä kehity ihan siten kuin toivoisitte. Hyviä uutisia on kuitenkin tulossa, uusia polkuja elämässäsi aluillaan.

Työasioihin tulossa jotain ikävämpää uutista, mutta tämän jälkeen selkenee kyllä silläkin saralla.

Ihmissuhdejutut voi olla myöskin tulevaa kokonaan, mutta kerro kuulostiko ollenkaan mahdolliselta tai tutulta nämä?

Vierailija
14/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3-

Vierailija
15/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla näyttää sydämelläsi olevan jokin vanha ihmissuhdehaava, jota olet jättämässä taaksesi. Jokin mies tämän on tänne aiheuttanut, ja se tekee kipeää välillä vieläkin. Miehesi näyttäytyy hyvin kunnianhimoisena ja käytännön miehenä. Ei mikään taivaanrannan maalari siis. Työasioissa hänelle näyttääkin tulevan menestystä, vallan ja auktoriteetin lisäystä tuloillaan jos ei tullut jo..

Haa. Perunpa hiukan sanojani. Teillä on miehesi kanssa jo pitkä suhde takana, mutta jossain välissä se on ollut ilmeisemmin eron partaalla tai ihan tuollakin. Miehesi mustasukkaisuudella on ollut osuutta asiaan. Mutta olette kuitenkin palanneet yhteen ja tahtoneet yrittää uudelleen. Nuo menneet jutut vain välillä sinua kaivelevat enemmän kuin miestäsi. Tulevassa sinä näyt rakastuneena, mutta vähän tuo mustasukkaisuus tässä edelleen häiritsee, uutta alkua teillä kuitenkin tässä. Nuo sinun kipuilusi johtuvatkin siis miehestäsi..

työasiaasi liittyy joku nuorekkaan oloinen mieshenkilö, tunnet hänet jo. Hänen kauttaan uutta alkua tähän asiaan.

Vierailija
16/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähitulevaan ainakaan tule avioeroa tms. Vaikka miehesi kanssa näyttäisikin olevan hieman vaikeaa, niin kotonasi silti onnea näytetään. Nautit lastesi kanssa olosta. Miehesi kanssa sen sijaan varoitellaan liiallisesta sinisilmäisyydestä ja eron mietteitäkin tähän tulee, vaikka konkreettista eroa ei vielä näykkään. Jokin muutos koti/työasioihin tuloillaan. Vaan en kyllä vieläkään tätä avioeroksi sanoisi.. muuttaisitteko väliaikaisesti erilleen?

Vierailija
17/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saat taatusti palautteen :)

se kolmonen :)

Vierailija
18/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 vuotias nainen ja kysyisin työtilanteestani. Löydänkö pian sopivan työn ja koheneeko talouteni?

Olen nytkin töissä mutta etsin koko ajan parempaa.

Vierailija
19/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankaluuksia on vähän ollut miehen kanssa kyllä. Eroakin on hiukan mietitty, mutta hyvät puolet kuitenkin voitolla vielä, niin ei tällä hetkellä syytä. Se siis osui oikeaan. Tuota sinisilmäisyys-kohtaa en nyt just ihan ymmärrä, kun kyse ei ole mistään pettämisistä tms. asioista. Luottamus kunnossa.

" Nautit lastesi kanssa olosta." Nautinhan tietenkin, ja paljon olen lasten kanssa miehen hankalien työaikojen takia. Olen kyllä aika väsynyt tilanteeseen ja toivoisin lisää omaa aikaa, joten sinällään ei ihan nappiin osunut, mutta sinnepäin kuitenkin.

Jokin muutos koti/työasioissa - ainakin työasioissa on ihan tiedossa tuleva muutos muutaman kuukauden päästä, voisiko viitata siihen?

Vierailija
20/24 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin lupaan vastata heti kun olet kirjoittanu. Olen koneella vielä ainakin tunnin verran.

T:16

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi