** KESÄNUPUT to-su **
Tässäpä jälleen linkkiä edellisiin :)
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12361830&p=1&tmo…
Kommentit (24)
maha on täällä niin kireänä jotenkin, että tuntuu kuin nahka pohksahtais, huh.. minä en ole vielä huomannut, että liikkeet näkyis ulospäin. tosin en ole kyllä tarkkaillutkaan. mutta kyllä ne joskus käteen tuntuvat. kuitenkin, edelleen aika hiljanen vauva. siitä päästäänkin aiheeseen, kyllästyttääkö raskaana oleminen..
eli, kyllä. ja minua varmaan eniten sen takia, että on jatkuva huoli vauvasta. olen semmonen,että murehdin aina jotain..lisäksi ajoittain tämä olotila kyllästyttää.silloin kun vielä oli pahoinvointia, olin aivan kypsä. nyt välillä just se kun on niin kankea, selkään ottaa ym. kyllästyttää ja ihan ärsyttääkin nämä asiat. vauva tottakai on toivottu, olotila vain on se joka kyllästyttää. kuitenkin sekin ihan uutta tässä raskaudessa. nimittäin ekasta en ollenkaan suhtautunut näin kipuihin ym. huoli oli silloinkin, mutta jotenkin erilailla. onko se sitten sekin, että kun on tuo esikoinen, niin se vaatii itseltä enemmän voimia ja väsyy herkemmin ja kyllästyy jne. tiedä tuota.. no, vielä muutama kuukausi ja aina vain isommaksi tulee :)
meillä enää viikko muuttoon uudelle paikkakunnalle ja on kyllä tosi haikea mieli.. eikä asuntokaan ole sellainen kuin haluttiin. vaikka nykyistä hieman isompi, niin huone ja tilaratkaisut sellaisia, että on itseasiassa ahtaampi. jo se, mihin vauvanvaatteet sitten saadaan aikanaa, tuottaa suurta päänvaivaa..
tästä nyt ei tullu kovin positiivista ajatuksenjuoksua, mutta tällä kertaa näin. ehkä sitten seur. kerralla positiivisemmalla mielellä :)
mukavaa tulevaa viikkoa kaikille!
uuvistus ja masuasukki 23+5
Täällä on myös yksi joka on aivan kypsä tähän odotukseen jo. Voi kun voisi tuon nahkapatterin tuosta ripustaa naulakkoon vähäksi aikaa niin saisi hengähtää.
Minusta on tullut hirmu valittaja. Kun on yskä ja sattuu rintaan yskiminen ja vihloo taas jalkoja. No kuinkas muuten kun olen viikon maannut kun olen tässä ebolassa ollut.
Piti käydä kaivelemassa vauvanvaatteita varastosta hiplattavaksi. Jospa tuo kasa makuuhuoneen nurkassa toisi vauhtia siihen lipaston hankintaan.. heh. Ikeasta niitä jo katselin mutta olisi myös kasa muuta tavaraa sieltä, mitä eivät kotiin toimita. Olisikin metkaa lähteä käymään siellä mutta tuo 400km ei houkuta yhtään ajella.
- Pirkko ja punkero rv 20+3
kiitos Art. Miutaki välillä kyllästyttää tää maha ja tuntuu et töissä ei voi tehdä kunnolla mitään.joutuu kyykkimään jne.. joutuu aina työkaverit tekemään raskaimmat työt..sitähän se hoitotyö on:)Nyt vielä pitäs mennä lääkäriin jos vaikka laskettu aika muuttuu:( pikkunen on vähäsen normaalia pienenpi tosin en itsekkään mikään iso ole ollut koskaan. Muuten onneksi kaikki on ok.
rv 21+1
-Näippä-
[color=OrangeRed]Osuipa naulankantaan tuo Niina1983 tuossa kysymyksessään kyllästymisestä rakauteen... siis todellakin tuntuu ihan blääh kamalalta. Vatsa on tosiaan kasvanut huimasti viimeaikoina ja se on tiellä!!!! Odotan NIIN paljon sitä kun saan taas oman litteän vatsani takaisin. Tosin ei nyt ihan ensikesälle ; )
Alkuraskaudessa ostetut farkutkin ovat alkaneet kiristämään ja puristamaan, lähissä siis tuosta alavatsasta... vauva on tosiaankin alhaalla, johtunee varmaan kun jo kolmas raskaus kyseessä.
Tänään kiskoin sitten ihan suosiolla verkkarit jalkaan kun lähdimme raksalle. En yleensä liiku " ihmistenilmoilla" verskoissa, mutta nyt ei vaan löytynyt mitään miellyttävämpää jalkaan.
Mylläys käy vatsassa. Ulospäin on näkynyt jo useamman viikon...
Minullakin on verhojen etsiskely meneillään. Otin perjantaina sovitukseen kankaita ja myöhemmin sitten lisää. Nyt pitäisi saada yhdet verhot ainakin ompelijalle. Mulla on etsinnässä KAIKKIEn ikkunoiden verhot . Kaksiosta kun muutetaan niin ikkunotakin on hiukan lisää : )
a-j: mistä otit valmiita verhoja sovitettavaksi? Itse en ole toistaiseksi törmännyt vielä valmisverhoissa sellaisiin kuoseihin/väreihin jotka kelpuuttasin meille. Laskosverhoja tosin varmaan otan joitakin, poikien huoneeseen joudun teettämään, koska haluan siihen taakse pimennyskangasta...
Mutta nyt jätkille murkinaa tarjoilemaan : )
♥ art rv 24 tienoilla[/color]