G: Mitä olisit tehnyt, jos olisit löytänyt lenkilläsi maastokätköstä 160.000 euroa?
Tällaisen summan poliisi on löytänyt Helsingistä, asiasta lisää mm. IS:n nettisivuilla. Huumerahaa...
Mun on kyllä todettava, että kiusaus pitää rahat olisi ehkä liian suuri, saatais mukavasti rahoitettua isompaa asuntoa jne. Mites on muiden mammojen moraalin laita? ;)
Kommentit (34)
Ei kait siel vitun metsässä oo mitään kameroita, heh!
Ottaisin jonkun verran, muutamia satasia ainakin ja kävisin heti ostamassa niillä jotain. Mua ei varmasti näin yhdistettäisi asiaan.
että siksihän ne just pestään ne rahat ettei tuntuisi likaisilta.
Miten se verottaja puuttuu mihinkää? Asuntolaina lähtee normaalisti palkkatililtä palkkarahoistaja rahaa häviää sieltäkin mut osa jää sinne sukanvarteen jne jne? Mitä et ymmärtänyt vai mitä minä en ymmärtänyt, tarkenna?? Eihän sille mitään voi jos perheellä niin isot palkkatulot ja pienet menot.
Auton meinasin siis ostaa jossain vaiheessa jne. eihän sen mikään öky tarvii olla. Ja tavallisia kuluja rahoittaa noilla rikollisrahoilla ihan ilman mitään tuhlaamista.
Väitätkö että isoveli verottaja tekee laskelmia että kaikilla suomalaisilla on kulut ja tulot täysin balanssissa. Seuraa sun ulkomaanmatkoja jne.
T.lapsellinen 11
kyse olisi tod näk jostain ryöstösaaliista tms., ja vois tulla myöhemmin vaikeuksia asian kanssa...
että poliisi iahn sattumalta metsässä käydessään kompastui noihin rahoihin. Kyllä mä ainankin törmään jatkuvasti iltalenkillä valtaviin rahanippuihin. Ärsyttää kun välillä menee ihan nurin kompastuessaan. En vaan viitsi nostaa niitä, koska mulla on muutenkin tota rahaa ihan liikaa. Sinä aikana, mikä menis 160. 000¿ nostamiseen, olisin tienannut jo triplasti sen. Ei ole siis mitään järkeä vaivautua!
Vierailija:
et ei mua ny niin kauheesti se pelottais jos olisi polisit sen jemman äkänneet ja niille jäis kiinni. Sehän nyt olisi vaan sitten suht pieni rikos kun ei ite oo huumekaupassa mukana eikä voi tietää millään kenen rahoja on löytnyt.
.
Tuo, että ottaa setelit himaansa jemmaan ja käyttelee niitä ruokaan ym pikkuostoksiin, ei siten välttämättä ole hyvä idea.
Ei kannata koskea rahakätköön, jonka alkuperää ei tiedä.
vaikkapa ruokaa, niin kuka sen 50 euron setelin sarjanumeron tarkastaa kaupassa?
Ihan reilusti vaan maitokauppaan ja vähän sisäfilettä kehiin viikonloppuisin ja maksu rahalla.
Maksatteko te enää koskaan rahalla naiset?
Eihän sitä tavallista 20 tai 50 euron seteliä missään tsekata. sataset ja isommat on erikseen.
Täällä maalla käytetään vielä ihan seteleitä maksuvälineenä.
Meillekin asiakkaat saattaa käydä maksamassa isoillakin rahoilla. 500 seteliäkin olen monesti käyttänyt.
ja tosikoille vielä tarkennus; tämä ketjuhan oli siis ajatusleikkiä!!
pikkuhiljaa käyttelisin niitä arkissa laskuissa.... ei niitä vois tallettaa.
Maksaisin kaikki laskut käteisellä, päiväkoti maksusta alkaen.
Tosin sit pitäs varmaan silmänlumeeks nostaa omaltakin tililtä rahaa, vois herättää eipäilyksiä kun ei mitään nostoja koskaan tililtä
ja palautti ne poliisille. Ei nyt tietenkään yhtä iso summa, mutta kuitenkin. Ja EI KOSKAAN saanut löytöpalkkiota -- taisi mennä poliisin omaan taskuun.
a) minut on kasvatettu rehelliseksi
b) minulle on jo lapsena korostettu esim. ettei koskaan saa ottaa vastaan varastettua tavaraa
c) eikös se verottajakin jo ihmettelisi, kun elelisin leveämmin?
matti meikäläisen elämäntapaa??????
Vierailija:
vaikkapa ruokaa, niin kuka sen 50 euron setelin sarjanumeron tarkastaa kaupassa?
Ihan reilusti vaan maitokauppaan ja vähän sisäfilettä kehiin viikonloppuisin ja maksu rahalla.
Maksatteko te enää koskaan rahalla naiset?
Eihän sitä tavallista 20 tai 50 euron seteliä missään tsekata. sataset ja isommat on erikseen.
Täällä maalla käytetään vielä ihan seteleitä maksuvälineenä.
Meillekin asiakkaat saattaa käydä maksamassa isoillakin rahoilla. 500 seteliäkin olen monesti käyttänyt.ja tosikoille vielä tarkennus; tämä ketjuhan oli siis ajatusleikkiä!!
Jos olis huumerahoja tai mummolta kavallettuja, olis melko turvallista käyttää niitä pikkuhiljaa myöhemmin, mutta pankkiryöstössä saattaa sarjanumerot olla tiedossa ja käytäpä sitten niitä rahoja...