Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde neuvoja?

Vierailija
19.11.2008 |

Tuollainen epäluuloisuus, että ilman mitään syytä luulee sinun pettävän häntä, ei ole normaalia. Se on asia, joka hänen pitäisi nähdä ja myöntää, ja alkaa työstää sitä. Enpä nyt tässä muuta keksi. On hienoa, että haluat saada asiat järjestykseen, mutta tässä voi olla suuremmista asioista kyse kuin vain "pienestä luottamuspulasta".

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä, kun on pientä luottamus pulaa välillä? Avopuolisoni ei aina tahdo uskoa mitä puhun, vaikka puhun asioista aina täysin rehellisesti. Välillä kaikki on täydellisen ihanaa ja sitten saattaa mennä pari tuntia ja asiat on toisin. Hän epäilee ja uskoo kaiken maailman juoruja, mitkä ei pidä paikkaansa. Milloin minulla on muka toinen mies, ym.

Onko kenelläkään vastaavasta kokemusta? Miten asiat saisi järjestykseen?

Mieheni on minulle kuitenkin kaikki kaikessa ja haluan saada asiat järjestykseen!

Vierailija
2/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu, että on ja paljon. Mutta ei onneksi enää niin paljoa kuin silloin kuin alettiin tapailemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee selväksi, että et hyväksy asiatonta syyttelyä ja mustasukkaisuutta, se on loukkaavaa ja rikkoo suhdettanne. Sillä voi myös manipuloida ja hallita toista, syyllistämällä ja sitomalla toista itseensä.

Vierailija
4/8 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

laidasta laitaan. asutaan aika pienessä kaupungissa, missä kaikki tuntee melkein kaikki. juoruja tulee joka puolelta. milloin minulla on suhde työkaverin kanssa, milloin jonkun muun, milloin olen muka jossain muualla kuin missä oikeasti olen. täällä päin ihmiset ei haluaisi meidän olevan yhdessä ja siksi kaikki pistää mitä ihmeellisempiäkin juoruja liikkeelle.. valitettavasti miehen hyvät kaveritkin kertoo juoruja mitä on kuullut ja tietysti uskoo kavereihinsa. kestää aina saada kumottua ne juorut.

Vierailija
5/8 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa teinien jutuilta, anna ajan kulua ja vuosien viertyä, sieltä se luottamus tulee. Tuollaistahan se monesti on alussa, mutta suhde kypsyy ajan myötä.

Vierailija
6/8 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ite vähän päälle parikymmentä ja mies kolmenkymmenen.. yhdessä ollaan oltu melkein kaks vuotta, kaikesta huolimatta.

Vierailija
7/8 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yrittäisin saada miehen mukaan parisuhdekurssille tai -terapiaan. Jos hän ei näe mitään syytä tarkastella suhdettanne, vetoaisin siihen, että se olisi minulle tärkeää ja toivoisin, että hän tulisi mukaan minun takia. Jos hän ei siltikään suostuisi mukaan, hakeutuisin itse ammattilaisen luo pohtimaan suhteen jatkumisen edellytyksiä.

Vierailija
8/8 |
20.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne vähän erialinen että harvemin muut suhteet joutuu kärsimään alituiseen perättömistä ilkeistä joruista jos ne siis ovat totta mutta perättömiä kuten sanoiit.. että tavallaan ymmärrän miestäsikin. harvan muunkaan pää täällä sellaista kestäisi alituiseen.

mutta noista on vaan päästävä yli ja pystyttävä luottamaan suhun ja jatkamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kahdeksan