TYYLIKKÄIDEN helimikuu :-D
EN tiedä minne kaikki lyylit on kadonneet, mutta aloitan pinon kuitenkin! Horisempa sitten hetken yksikseni!
Meillä kaikki hienosti! Justiina kasvaa hienosti ja on oikein helppo vauva! Yöt on opittu nukkumaan, syö yleensä kaksi kertaa yössä! Nukahtaa yöunille n.9.30, eka syöttö klo 1.00 ja toinen 5.00, herätys 7.30-8.30! Päivisin nukutaan myös erittäin paljon! Hymyjä satelee, eikä vaivoista ole tietoakaan!
Perjantaina esikoisen 3-vuotis synttärit, ja lauantaina kuopuksen ristiäiset! Eli leipomista ja laittamista riittää!!
menen pois!
nonuli ja tytöt
Kommentit (25)
Tätä pinoa oottelinkin..en ollu varma onko helmikuulle pinoa vai ei, niin en viittinyt alkaa alottamaankaan..
Kiva kuulla et Nonulin vauva-arki sujuu hyvin..Meillä kans, aika perustyytyväinen tapaus tää meijän uusi neiti:)
Nyt tosin on ollu vähä kiukkuisempi, en tiiä onko masuvaivoja, alkaako mulla maito loppuu-->tytön pitää olla useemmin tissillä vai onko vaan läheisyyden kaipuuta. Syliin siis useimmiten parhaiten rauhottuu. Nytkin tässä sylissä tuhisee..
Mulla on kans synttärit nyt pe, 8.2! 25v..
Yks kaveri on kyselly lähenkö baariin, mutta en taida raaskia vielä..ehtiihän sitä myöhemminkin.
Pitää menn' taasen, tulkaahan kirjottelemaan!
Miltsu ja tyttöset
Missäs kaikki on?
Kumma juttu kyl, kun tuntuu taas että saa koko ajan olla siivoomassa ja esikko vaan sotkee minkä kerkeää..:/
Siis äskenkin siivoilin, lelut lattialta ja muuten siistin niin jo se on niitä taas levittämässä..
Maa on nielassu kaikki lylleröt :-D
Älä Miltsu välitä, meillä on aivan täsmälleen sama peli! Ei ne lelut pysy sekunttiakaan lastenhuoneessa, vaan ne pitää levittää ympäri huushollia :-I ihan turha niitä on kokoaja siivota, mä siivoon ne aina ehtoolla viimiseksi, kun neiti on mennyt unilleen!
Meillä justiina vetäsi äsken sellaset kakat että oksat pois!! Meillä on nyt ollut joka toinen päivä se kakkaamis päivä, ja sitä sitten päkistellään koko päivä! Pieruja se vetelee kyllä tosi miehekkäästi, ja masu ei vaivaa! Ihanaa!
Tyttäö on kyllä niin onnellinen ja tyytyväinen vauva, et mä oikeen ihmettelen, ja just sanoin siipalle, et onkohan se mahtanu vaihtuu synnytyslaitoksella ;-D
Huominen menee sit esikoisen synttärien merkeissä, ja lauantai kuopuksen ristiäisten merkeissä, joten sit ei kerkee käydä täällä!!
Mut moro ny taas!
nonuli ja justiina huomenna 2kk ja esikko 3vee
Päivää vaan lyylöset :) aikaa on vierähtänyt kummasti ku viimeks täällä kävin kirjottelemassa. Ollaan oltu netti pimennossa muuton takia ja muutenkin remontti kiireet pitänyt tän mamman kiireisenä... Pistän nyt tähän kuulumisia...
Juu muutettiin tammikuun alussa uuteen kotiin ja siitä lähtien ollaan remontoitu sitä sieltä ja täältä. Ensin ei pitäny ku ihan pikkasen seiniä maalata mutta lopputulemana nyt on vaihdettu parketti, revitty tapetit pois ja keittiön kaapin ovet lähtee vaihtoon :D eli melkonen homma... ja jatkuu vielä monta viikkoa jos sitä pääsiäiseen mennessä sais kämpän kuntoon. Esikoisen 2v-synttärit jäi tammikuusssa juhlimatta ku kaikki kamat oli vielä laatikoissa ja puolet lattiasta puuttu, jos sitä sitten maaliskuun lopulla pääsis viettämään niitäkin 2kk jälkijunassa.
Oma napa puolelle ei sitten kuulukaan niin hyvää, juuri tässä keskenmenon jälkivuoto loppui ja eilen kävin ultrassa niin kohtu on täysin tyhjä ei edes merkkiä että olisi ollut raskautta siellä, tosin ihan alussa meni kesken mutta meni kuitenkin. Hulluinta on se, että joulukuussa ollut myoma on nyt kadonnut kuin tuhka tuuleen... ehkäpä tämä pikkuinen joka kävi hipaisemassa kohdun seinää otti sen mukaansa, ettei sotke enää tulevia raskauksia.
Ei kun uuteen yritykseen... eilen jo lääkäri sano, että saattaa olla ovulaatio muutaman päivän sisällä follikkelin koostu päätellen (nyt on kyl menossa vasta kp6 ??? kun ihan normi menkoiks lääkäri nää " analysoi" niin hyvin on kohtu tyhjentyny) mutta sen verran isot :D follikkelit oli jo kasvamassa...
Tässähän sitä on mukava vatsataudissa yrittää miestä houkutella peti puuhiin ;D
Mukava lukea teidän vauva-arkea vaikka hieman synkäksi omat ajatukset vie, kun ajattelee että mullakin kuuluisi olla kohta 4kk poikavauveli sylissä, mutta se on tuolla hautuumaalla :( mä oon kuitekin oppinut iloitsemaan toisten riemusta ja ilosta :)
Rimpelle mukavaa loppu odotusta :)
Kiti (joka niin odottaa että vauvan alku lähtis kasvamaan)
Unohtuihan sitä vaikka mitä:)
Eli, Nonulilla ja Sannuskalla oli olltu ristiäiset! Kivan nimen olitte, Sannuska, vauvalle antaneet:)
Nonuli, joo, pitää välillä hengittää oikeen syvään tuon 3v:n kans..sillä tuntuu olevan nyt ihan vakio esim. se, että eka pyytää jotain ja sitten kun antaa niin ei se sit enää halua ja sitten kun taas ei saa jotain, niin silloin se haluaa sen. Jos ymmärsitte..
Tänään päästiin melkein huutamatta, raivattiin yhdessä olkkarin lattialta siinä pari päivää lojuneet lelut ja tyttö vei ne loppujen lopuks itse sit makkariin, mine ne kuuluikin:)
Tulee itselle huono omatunto, kun tyttö saattaa sanoa yhtäkkiä, että älä äiti huuda. Sitten vasta tajuaa että on se äänenvoimakkuus päässyt vähän nousemaan:(
Rimpelle hali! Kuulosti tosi kamalalta kokemukselta..
Ja kuulumisia masukin suhteen odotellaan myös:) Joko se Rölde haluis kuoriutua?
Nonnii..oiskohan nyt kaikki jutut..pitää ainakin nukkuu lähteä, öitä Lyylit!