Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet toivovat poikaa.

Vierailija
06.02.2008 |

Kyllä se vaan tuntuu olevan ainakin meidän lähipiirissämme niin, että miehet odottavat esikoisen olevan poika. Säälittelevät kavereitaan joille on tyttöjä syntynyt ja sitten kuljetaan rintarottingilla kun poika syntyy taloon. Ja kyllä olin ylpeä, että sain pojan miehelleni synnyttää kun hän sitä niin odotti :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

peniksen jatke siinä kuin se bemarikin. Tiedän yhden 2-vuotiaan, joka on niin aivopesty siihen, kuinka hänestä tulee isona formulakuski, että oikein sääliksi käy. Lapsi ei saa edes leikkiä kuin tietyn merkkisillä pikkuautoilla...

Onneksi meidän pojat saa heilua mekko päällä pikkukeittiössä tai taistella pahiksia vastaan Turtlesmiekalla, ihan kuinka itse tahtovat.

Vierailija
22/34 |
06.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies sopersi erittäin liikuttuneena: tyttöä minä toivoinkin... Koko raskausaikana hän ei esittänyt minkäänlaisia sukupuolihaaveita, mutta tuo lausahdus tuli niin vilpittömästi, etten sen aitoutta yhtään epäillyt. Ja tavallaan oli ymmärrettävää siinäkin mielessä, että mieheni harrastukset eivät ole kovin tyypillisiä miehille: mm. teatteri, kirjallisuus eikä hän ole vähääkään kiinnostunut auton rassauksesta, tekniikasta tms " maskuliinisesta" puuhastelusta eli ehkä perinteinen poikien maailma autoleikkeineen ja remuamisineen tuntui vieraalta...

Noh, hassua kyllä, meidän 3-vuotias tyttömme on aina ollut kiinnostuneempi autoleikeistä kuin nukeista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan sitten synnytinkin. Toisesta mä toivoin tyttöä ja mies toista poikaa, tyttö tuli :)

Vierailija
24/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onneksi on kaksi tyttöä!

T: Mies

Vierailija
25/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekään eivät siis olleet kertoneet vauvan sukupuolta. Kun annoin ne ohimennen veljelle niin hän tokaisi, että " tyttökö siitä sitten tuleekin" . Olin ihan hämmästynyt, koska ei ollut tullut mieleenikään, että ne sukat olisivat millään lailla enemmän tytön kuin pojan. Kirkkaanpunaiset hienot sukat, eivät mitään röyhelövaaleanpunaisia. Eikä siellä kaupassa mitään muita värejä ollutkaan. Ferrarinpunaisista sitten hämilläni selitin siinä.

Siinä sitten ilmeisesti vahingossa paljastui sekä tulevan lapsen sukupuoli, että veljeni halveksiva ja alentuva asenne tyttölapsen arvoa kohtaan.

Vierailija
26/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelin tuota, koska eipä siihen suoranaisesti voi vaikuttaa... Itsekin toivoin poikaa, mutta en uskaltanut sitä ääneen sanoa. Poikahan sieltä tuli :)

Vierailija
27/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja kyllä olin ylpeä, että sain pojan miehelleni synnyttää kun hän sitä niin odotti :)

Vierailija
28/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä siinä ei ole mitää pahaa, se ei ole sovinistin merkki tms.

Joskus tuntuu siltä että naisella on oikeus toivoa poikaa/tyttöä, mutta jos mies sanoo toivovansa poikaa, niin se on sitten heti varman juntin merkki!

Vierailija
29/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutetuille on useimmiten ihan sama, jollei jopa tyttölapsi ole mieluisampi.

Vierailija
30/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Koulutetuille on useimmiten ihan sama, jollei jopa tyttölapsi ole mieluisampi.

Tyttöä sitten ei ole yhtään junttia toivoa?

Vierailija
31/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nimenomaan toivottiin tyttöjä, koska yleensäkin tytöt vaan ovat siistimpiä, auttavaisempia, kiltempiä. Ja mukavuudenhaluisena ei poikia halua riesakseen.

Vierailija
32/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä itseasissa poika on paljon tyttöä reippaampi, tyttö on laiska ja useimmiten narisee kun sitä pyytää/käskee jotain tekemään.

No joo, mun mies toivoi poikaa esikoisesta. Toista odottaessani, se sanoi että ihan sama kumpi tulee.

Vierailija
33/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ottaisi riemusta kiljuen LAPSEN, jos vain sellaisen saisi. Mua ihan hävettää tuollaisten puolesta, jotka narisee lapsen sukupuolesta.

Vierailija
34/34 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaamaton ja siisti. Sääliksi käy teidän lapsia. Meillä muuten tyttö on huomattavasti tempperamenttisempi ja vilkkaampi kuin poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi