Piimät pienempiin purkkeihin !
Onko muita jotka kaipailevat piimää pienempiin annoskokoihin ? Miksi maitoa myydään pienemmiss purkeissa, mutta piimälle pienin annoskoko on 1l ?1
Kommentit (40)
Mä juon piimää joka päivä. Tekee hyvää vatsalle. Hyvin kestää viikon jääkaapissa piimäpurkki, enemmänkin.
Vierailija kirjoitti:
Mä juon piimää joka päivä. Tekee hyvää vatsalle. Hyvin kestää viikon jääkaapissa piimäpurkki, enemmänkin.
Se joku 3-5 päivää purkin kyljessä on ihan viitteellinen.
Minä taas kaipailen maitoa kahden ja kolmen litran muovikanistereissa kuten muualla maailmassa. Ne litran maitotörpöt on ihan älyttömiä. Samalla voisi luopua puolentoista litran limuista ja siirtyä kahden litran pulloihin kuten muualla.
arki piimää saa puolen litran pakkauksessa
On sitä piimää puolen litran purkeissakin.
Oletko ujo piimä? Soita Valion palvelupuhelimeen ja kerro toiveesi heille!
Me juodaan juoksevaa jugurttia ja lassia!
Piimä puoli litraa:
https://www.valio.fi/tuotteet/valio-hyva-suomalainen-arki-rasvaton-piim…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se joku 3-5 päivää purkin kyljessä on ihan viitteellinen.
Tämä! Sehän on hapanmaitotuote, eli säilyy kyllä pitkästi päiväyksen yli.
Vierailija kirjoitti:
Piimä puoli litraa:
https://www.valio.fi/tuotteet/valio-hyva-suomalainen-arki-rasvaton-piim…
Eikai kukaan mitään rasvattomia halua.
Vierailija kirjoitti:
Ei tainnut olla 2014, milloin aloittaja noita kaipasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kyllä, että aloitus on vanha, mutta näyttää olevan tänäänkin laitettuja kommentteja, joissa kaipaillaan puolen litran purkkeja.
Vierailija kirjoitti:
Tää nyt ei suoraan auta tähän piimätölkkien koko-ongelmaan mitä joillain on mutta piimähän käy hyvin leivontaan. Jos jää yli, eikun leipomaan esim. rieskoja.
Meillä syödään nykyään enemmän ohra-, kaura- ja tattaririeskaa (ohjeen pohjana Jaakko Kolmosen Puumalainen tattaririeska, en tosin käytä muuta nestettä kuin litran piimää) kuin leipää. Ovat todella maukkaita ja ravintoarvoiltaan ihan omaa luokkaansa.
Tai esim. amerikkalaiset pannukakut, lettuset meikäläisittäin. Banaanikakku: ylikypsiä banaaneja ja ylijäämäpiimää ja mausteita jne. Nam.
En ole ap, mutta itse juuri käyttäisin piimää leivontaan, mihin ei litraa kerralla mene. Voihan sen sitten koittaa juoda, lienee ihan terveellistä, mutta vähän outoa, kun ei normaalisti juo maitoa tai piimää. Olen tainnut tehdä jonkin smoothien lopusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin kyllä, että aloitus on vanha, mutta näyttää olevan tänäänkin laitettuja kommentteja, joissa kaipaillaan puolen litran purkkeja.
Joo minäkään en tuollaisesta tiennyt, kun en ole ostellut piimää viime aikoina, mutta voisin kohta tarvita omenapiirakkaan, että kiitos näistä tiedoista.
En ole nähnyt piimäpurkkia 30 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Meitäkin on 4 jotka haluavat piimän puolen litran purkissa.
Häh? Ymmärsinkö nyt oikein, että 1,25 dl per juoja on liikaa piimää ja siksi piimä pitäisi pakata vielä pienempiin purkkeihin?
Vierailija kirjoitti:
arki piimää saa puolen litran pakkauksessa
Ei sitäkään saa, ahne kauppias vaatii siitäkin maksun.
Mulle käy se nykyinen purkki. Ab-piimä valio kestää kauemmin kuin maito! Ei happane heti, ellet pidä pöydällä. Sieltä saa pienissä erissä eri päivinä. Muuten sinkkuna etsii joskus eri kokoja.
Meitäkin on 4 jotka haluavat piimän puolen litran purkissa.