SYNNYTTÄMÄÄN! Mutta, luottamuspula on mieheen :(
Miten voin olla ihan huoletta synnärillä, kun en voi omaan mieheeni luottaa sen vertaa, että en tiedä mitä hän täällä kotona sillä aikaa touhuilee?????
Kommentit (24)
Et kai muutenkaan pysty vahtimaan miestäsi joka sekunti?
Minä en ainakaan jäisi pohtimaan miehen puuhia, kun olen synnyttämässä. Lapsi tulee kun on tullakseen ja mies saa tehdä, mitä itse haluaa. En minä omilla peloillani kuitenkaan saa miehen elämää muutettua. Enemmän vain sitä saa harmia aikaiseksi jos huolehtii asioista, mille ei voi mitään tehdä.
Ellet sitten pelkää, että asunto on palanut poissaollessasi. Sitten varmaan pitäisi miehelle hankkia vahti, jotta saa palata synnytyksestä ehjään kotiin.
Miksi olet tuollaisen miehen kanssa?
En vaan tiedä miten saisin kiinni hänet. -ap
Onko esim mummulaa jonne voisit lapsen viedä?
Tai pyydät jonkun ihmisen teille synnytyksen ajaksi. Keksit joitain verukkeita, miksi et halua isän olevan pojan kanssa kahdestaan. Vaikka että miehesi on tohelo ja et luota hänen kodin hoitoonsa.
Äitinä sinun pitää ottaa vastuu ja lähteä, viedä poikasi ja tämä uusi lapsesi turvaan!
Ihme touhua. Minkä ikäinen lapsi, aika pienikin osaa kertoa jos kyselee asioista oikein.
Nyt viime aikoina, aina kun olen ollut muutaman tunnin poissa, on pojalle ilmestynyt peppuun punoitusta ja arkuutta. Viimeksi kaiken huippuna oli se, että punoituksen lisäksi pojan peräaukon ympärillä oli jotain valkoista tahmaa.
Mies ei reagoinut mitenkään erityisesti, kun kauhistelin asiaa miehelle. En uskalla ääneen sanoa epäilyjä hänelle.
Entä jos olenkin väärässä? Jos kaikki onkin raskauden aikaista pään pehmenemistä???
-ap
ja nykyäänkin jos vaikka päiväkodissa käy kakalla eikä ne hoitajat saa peppua pyyhittyä tai pestyä kunnolla.
et ihan ton perusteella en vielä eroais.
Taidat olla päästä pehmennyt tai sitten hölmö provoilija.
Jos oikeasti epäilet insestistä lapsesi isää, niin sun velvollisuutesi on ilmoittaa asiasta eteenpäin ja hakea apua lapsille. Mutta että ihan punoitusta pyllyssä. No niin, selvää insestiä.
Vierailija:
Taidat olla päästä pehmennyt tai sitten hölmö provoilija.
Minkä ikäinen lapsi? Onko jutut ihan normaaleja ikään kuuluvia, vai puhuuko outoja?
jos pyllyssä on tulehdus se pitää hoitaa ja sielä sitten varmasti selviää sekin onko häntä käytetty hyväksi. mutta älä ihmeessä odottele vaan toimi.
pojan koko loppuelämä voi olla pilalla jos tällasissa asioissa ei toimta HETI
lääkäriin kuitenkin kannattaisi viedä ilman mitään insestijuttuja..
Minkä ikäinen poika, isompi ainakin oireilisi jotenkin..
Vierailija:
Minkä ikäinen poika, isompi ainakin oireilisi jotenkin..
miten voit elää miehen kanssa johon et voi tuon enempää luottaa :/