Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Panostatteko omaan pukeutumiseenne yhtä paljon kuin lastenne?

06.02.2008 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen. :) Tuli mieleen av-osaston yhdestä avauksesta.

Tingittekö omasta pukeutumisestanne ja ulkonäkönne hoitamisesta lastenne pukeutumisen takia? Vai satsaatteko omiin vaatteisiinne samalla tavalla?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
07.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiin tulee panostettua enemmän sekä rahallisesti että määrällisesti, kun vaatteita joutuu kuitenkin kasvun takia jatkuvasti ostamaan uusia. Ja senkin takia lapsille shoppaaminen on ihanaa, kun ei tarvitse tuskailla omien selluliittien kanssa sovituskopissa! :D

Itseeni olen nyt ihan hiljattain alkanut vähän enemmän panostamaan, kun vanhat vaatteet on jo niiiin miljoona kertaa käytettyjä :) Pikkuhiljaa olen uusinut mm. ulkoiluvarustusta. Olen bongaillut alesta hyviä goretex-asuja, -kenkiä jne. ulkoiluun edullisesti, mutta laadukasta. Ja sisävaatetustakin olen nyt alkanut uusia. Tulee siitä omakin mieli virkeämmäksi, kun panostaa omaan ulkoiseenkin olemukseen, vaikka kotona vaan lasten kanssa onkin :) Meikkaan myös vähän, että on kivempi vilkaista peiliin, ja aina on myös puhtaat vaatteet päällä, nyt kun pikkukakkonen ei enää pulauttele jatkuvasti. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla