Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon käytät rahaa joululahjoihin lasta kohden?

Vierailija
19.11.2008 |

.

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 500-1000 euroa.

Vierailija
2/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion ostaa kaikille neljälle vain yhden lahjan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattaa kyllä mennä enemmänkin, lapsia 7 ja yksi jo naimisissa l. hänen puolisolleenkin hankitaan lahja.

Vierailija
4/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi keräillään bonustilille rahaa ja niillä sitten ostetaan lapsille lahjoja. Reilu kaks sataa niitä on nyt kertynyt ja sen kun jakaa neljälle niin n.50-60euroa tulee lasta kohden. Tosin tuo nuorin ei vielä saa samaa määrää kun ikää tuolla on vasta 9kk. Ehtii tuo sitten taatusti myöhemmin ottamaan omansa..

Vierailija
5/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä lasta on ja osatan aina yhden kalliimman n. 50e lahjan ja muutaman pienemmän. Nyt voi jopa mennä vähemmän rahaa kun lapsilla ei juuri ole toiveita mitä tahtoisivat.

Vierailija
6/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä johdu siitä ettei olisi varaa, vaan siitä että on järkeä.

Vierailija
7/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ koko perheelle yhteisesti Wii +fit

Vierailija
8/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika toivoo PSP-peliä. Ne maksavat usein tuon 30-40 euroa. Tytöille löydän mieluisat lahjat jo 30 eurolla. Lapsia siis kolme. Satasella jos selviäisin.

Vierailija
9/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta

Vierailija
10/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi lapsi, ikää 3,5 v. Summa riippuu lähinnä ostanko mitään yksittäista kalliimpaa tuotetta kuten verhoja tai isompaa lelua (nukkekoti yms).

Vierailija
11/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi on mennyt 40€ Postimies Pate-settiin, missä on ne kaikki hahmot. Sitten joku uusi cd, kirja ja vaate. Saa niin paljon sukulaisiltaankin ettei tarvitsisi itse ostaa mitään, mutta haluan. Käytän sitten taas itse suurimman osan joulurahoista sukulaisten lapsiin = 8kpl.

Vierailija
12/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

max. 50-60e per mukula. tosin nuorempi tuskin saa niin paljolla vaan ennemmin 20-30e kun hällä on synttärit just pari viikkoa ennen joulua. Niin ja isompi on tosiaan hiukan vajaa 6 ja nuorempi vuoden sillon.

Suvut on myös isot joten mummit ja kummit kun ostavat lahjat myös niin sitä rojua kertyy ihan kiitettävästi. Ei vaan oo mitään järkee ostaa hirveitä läjiä romua, oon huomannu et kun paketteja on kohtuullisesti niin se mielenkiintokin säilyy niitä lahjoja kohtaan availun loppuun asti.

Vierailija
13/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä kertaa noinkin paljon, kun asumme ulkomailla ja tällä kertaa vietämme joulun täällä (eli luulen, että Suomesta tulevat paketit jäävät vähiin ja ovat pieniä). Molemmille ostamme yhden isomman paketin (esim. iso legopaketti) ja sitten muutaman pienemmän, esim. kirjoja, dvdn jne.

Vierailija
14/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jouluna saa sitten kunnon kasan lahjoja. Sukset, luistimet, stigat, vaatteita, leluja, kaikkea tarpeellista ja vähän tarpeetontakin.

Teillä varmaan ostetaan lapsille pitkin vuotta kaikki nämä? Mikä ero on saada tavarat joululahjaksi, kuin että ne ostetaan pitkin vuotta?

eikä johdu siitä ettei olisi varaa, vaan siitä että on järkeä.

Vierailija
15/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ostan jos tulee näkyviin jotain huippukivaa ja toivottua. Silti lapsille tulee kaikenlaista ja toiveiden mukaan siis, mutta ostajina isovanhemmat, tädit, sedät, enot, kummit... Eli siis tavaraa tulee varmasti monen sadan euron arvosta ja mekin ostamme muiden lapsille ja aikuisillekin, muttei omille lapsille.

Tämä nyt vain meidän suvussa on järjestetty näin. Viimeksi huomattiin aattona, ettei oltu ostettu omille mitään - heillä oli siis kaikki toivelahjat saatuina muilta :)

Vierailija
16/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap käyttää siis itse alle 100 euroa.

Vierailija
17/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tainnut menettää järkeni. Menny markat ja eurot sekasin tms...

Vierailija
18/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa lahjoista yhteisiä, 3 lasta

Vierailija
19/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon kulutushysteriaa

Vierailija
20/61 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi olen ostanut yhden dvd-boxin ja yhden musiikki-dvd:n, molemmat käytettynä. Saattaa olla, etten muuta ostakaan, saavat sukulaisilta ja kummeilta kuitenkin kaikkea kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän