Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jätätkö usein lapset autoon, kun menet itse kauppaan ?

Vierailija
05.02.2008 |

Näin tänään lähikauppamme parkkipaikalla auton, joka oli käynnissä ja kaksi lasta istui takapenkillä, lapset oli jotain 3 ja 5vee. Ja ilmeisesti se oli äiti, joka meni yksin kauppaan.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen myös nähnyt vastaavaa.

Järkyttyneenä jäin " salaa" vahtimaan auton viereen kun se auto oli käynnissä ja yksi lapsista poukkoili tila-auton etu ja takapenkkien välissä.

Vierailija
2/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nopeasti pitää hakea jotain niin kyllä jätän lapset autoon odottelemaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi viikko sitten jätin 2,5v autoon istumaan ja lukemaan, kun hain maitoa ja tytölle tikkarin siwasta... Oltiin juuri tulossa päivystyksestä, missä paikkasivat tytön pään, kun kaatui suoraan ovenkarmiin ja tuli iso vekki :(....

Vierailija
4/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en voinut jäädä vahtiin kyseistä autoa, koska oli oikeasti tosi kiire hakemaan omaa lasta päiväkodista. Tuossa ostarilla pyörii jatkuvasti, jos minkälaista porukkaa, että kyllä hirvitti tuollainen välinpitämättömyys.

t. ap

Vierailija
5/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset itse pääsevät irti turvavöistä ja ulos autosta, ja heillä on tarpeeksi ymmärrystä tehdä niin hädän hetkellä.

Vierailija
6/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti voin jättää, mutta auto ei käynnissä.

Vierailija
7/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen ollessa kuusivuotias usein ajattelin, että jättäisin autoon niin pääsisi nopsempaa kaupasta ulos. Silloin täälläpäin pyöri joku pervo parkkipaikoilla itseään näyttelemässä, en todellakaan haluaisi lapseni näkevän moista.

Vierailija
8/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pari päivää sitten jätin kohta 4 vuotta täyttävän joka pyysi itse saada jäädä autoon. Kävin pikaisesti kaupassa.

Vierailija
9/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva nukkuu ja 3v. isosisko suostuu. Siis siwassa käydessä.

Vierailija
10/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

auto on sammutettuna ja ovet lukittuna.

Vierailija
11/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten ovat kyllä keskenään kotona kauppareissun ajan, mutta jos esim. ollaan jostain tulossa ja kaupan kautta ajan kotiin niin silloin noin.

Vierailija
12/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovet lukossa ja auto tietysti sammutettuna.

Vierailija
13/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhallinen taajama, pihassa aina muita kaupan asiakkaita. Ovet jätän auki että lapset saataisiin pelastettua jos auto alkaisi savuta. Karkuun eivät pääse, koska eivät saa itse vöitä auki (ja lapsilukkokin löytyy). Päivällä ei Siwassa ole ikinä jonoa, ja maitopurkin tms. hakemisessa menee muutama minuutti.

Vierailija
14/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on päikkäriaika ja minä ne sinne jätän hälärin kanssa nukkumaan..... En todellakaan herätä......

Maalla asutaan eli ei ole kyttääjiä itkemässä lasin takana. Auto ei todellakaan ole päällä koska se saaastuttaisi.

Vierailija
15/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jossain syrjäkylän kyläkaupan pihassa voisin jättää, jos olisi joku TOSI hyvä syy.

Vierailija
16/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokoajan pelkää taivaan putoavan niskaan, niin mitä sellaisestakaan elämästä tulee... Yksivuotiaani on muuten jokapäivä yksin kotonakin, kun käytän koiria aamu-ja iltapissalla pihassa. Eikä ole edes pinnasängyssä sitä aikaa.

Tää oli sille, jonka mielestä olisi kivaa katsella yksivuotiaan palavan autoon....

Vierailija
17/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein jätetään ovet auki? Eikö yhtään pelota, että joku pedofiili tai muu hullu nappaa mukaansa?! Sitten itketään, että " olin poissa vain pari minuuttia" . Varmaan kuitenkin tuomitsitte Madeleinen vanhemmat kun jättivät lapset hotellihuoneeseen? Suomessakin on kaikenlaisia vinksahtaneita!

Vierailija
18/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapselle on enemmän haittaa ylihysteerisestä äidistä kuin satunnaisesta autoon jättämisestä.

Vierailija
19/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Että oikein jätetään ovet auki? Eikö yhtään pelota, että joku pedofiili tai muu hullu nappaa mukaansa?! Sitten itketään, että " olin poissa vain pari minuuttia" . Varmaan kuitenkin tuomitsitte Madeleinen vanhemmat kun jättivät lapset hotellihuoneeseen? Suomessakin on kaikenlaisia vinksahtaneita!

Enemmän minua pelottaa nukuttaa vauvaa ulkona vaunuissa. Näen oravat ja naapurin kissat suurempana uhkana kuin pedofiilit.

Vierailija
20/44 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka taqhansa juoppohullu pääsis käsiksi