EI VOI OLLA TOTTA; OLEN RASKAANA :(
Siis ei voi olla mahdollista! Lapsia on jo kolme ja olen raskaana eikä lapsi voi mitenkään tulla enää...
Tällä ehkäisymuodolla raskauden ei pitänyt olla mahdollista, mutta kappaskummaa...
Ei valitettavasti ole enempää vaihtoehtoja kuin abortti :(
En olisi koskaan uskonut, että itse siihen joudun.
Kommentit (33)
olet käsittänyt väärin ja voit vapaasti olla lukematta abortti-juttuja, vai mitä? Luuletko muuten ihan tosissasi, että sydänvikaiset eivät harrasta seksiä????
Ihmettelen, miksi tulet tänne ap pelleilemään raskautesi ja aborttiaikeittesi kanssa. Jos olet kuolemansairas ja ilman miestä, joka voisi huolehtia lapsesta, niin eipä siinä paljon vaihtoehtoja ole. Tiedät sen itsekin. Miksi provosoit täällä tyyliin " ähäkutti, olenkin raskaana ja teen abortin, mutta kerron syyn siihen vasta seuraavassa jaksossa. Hahaa, olenkin kuolemansairas!" . Haet itsellesi huomiota omituisella tavalla.
Oletko kertonut lapsen isälle raskaudestasi?
Vierailija:
haukkua, vaikka olet olevinasi ihmisenä jotenkin parempi. Tuollaiset päätyvät helvettiin ensimmäisenä, sika!
ap:lle kovasti voimia päätöksiin.
HÄVETKÄÄ....
Ja ap,tsemppiä sinulle,oikeasti jos voisin niin halaisin sinua varmasti:=)
mielestä on parempi tehdä abortti kuin synnyttää lapsi jostakin yhdenillan suhteesta, kun ei edes isästä ole tietoa. Parempi, että on äiti edes näille kolmelle lapselle. Onko nämä kaikki lapset muuten syntyneet myö syhden illan suhteista, kun miestä ei ollut vai spermapankista. Nimittäin yhden illan suhteissa kannattaa olla varovainen vaikka olisikin steriloitu. Voi saada tauteja, jotka myös voivat olla kuolemaksi esim. aidsin tai hepatiitin ja sydäns airaalla tuollaiset taudit varmaan vielä heikentäisivät kuntoa.
Jos tiedät mikä on tilanteesi, niin etkö osaa hoitaa sitä ilman mainostusta.
Halooo, ainoa 100% varma ehkäisy on selibaatti!!!
Ajattele, että se jonka abortoit olisi synnyttyään samanlainen kuin jo olemassaolevat lapsesi.
Olen halukas huolehtimaan lapsestasi jos vaan annat hänen elää.
Ap selvästi nauttii, kun saa huomiota itselleen keinolla millä hyvänsä. Sairasta.