Muita, joilla lapsen isä täys kusipää?!!
Me tosin jo erottu onnex, mut vihax pistää niin suunnattomasti, kun mikään asia ei hoidu! Nytkään ei ole piruuttaan vastannut puhelimeen torstain jälkeen. Maanantaina ja huomenna piti hakea lapset tarhasta, eipä paljoa näkynyt. Voihan vee...
Kommentit (13)
rahkeita olla ihan välttävä isä. Mutta kun se pistää aina omat halunsa ja näkemyksensä lasten edelle. Miten noin myötäsyntyistä kusipäisyyttä edes muutat mihinkään? Ex on aina oikeassa.... siis omasta mielestään, vaikka kuka tahansa sanoisi mitä.
Toivon todella, että ex katoaisi meidän elämästä. Tai että sille tehtäisi lobotomia ja joku muu operaatio, että sen aivotoiminta muistuttaisi edes vähän normaalin ihmisen vastaavaa.
Olisiko kannattanut hieman tutustua mieheen ennen muksujen väsäämistä?
Mut jotkut piirteet tulee esiin vasta vuosien myötä=(Ja ne vuodetkin muuttaa ihmistä!
Samoja ajatuksia mulla!
Vierailija:
rahkeita olla ihan välttävä isä. Mutta kun se pistää aina omat halunsa ja näkemyksensä lasten edelle. Miten noin myötäsyntyistä kusipäisyyttä edes muutat mihinkään? Ex on aina oikeassa.... siis omasta mielestään, vaikka kuka tahansa sanoisi mitä.Toivon todella, että ex katoaisi meidän elämästä. Tai että sille tehtäisi lobotomia ja joku muu operaatio, että sen aivotoiminta muistuttaisi edes vähän normaalin ihmisen vastaavaa.
Kun mies puhui kauniisti miten tulee lapsen kanssa toimimaan, ihan eri tavalla kuin oma isänsä. Ja niin toimikin vuosia, mutta kuten kirjoitinkin ilmeisesti mielenterveysongelmia on. Se ihana nuorempi nainen, jonka piti tuoda onni ja juhla arkeenkin osottautuikin ihan tavalliseksi naiseksi, hänkin.
Aina kyttää mun elämää ja arvostelee mun kasvatustapoja, vaikka itse ei kasvata lasta ollenkaan, ja peruu tapamiset jne. Niille jotka sanoo, että pitäis tutustua ihmiseen.... Seurusteltiin/avoliitossa 12 vuotta... lapsi tuli ja elämä muuttui. Toiset miehet ei siihen sopeudu. Ja helppoahan se on luistaa vastuusta, kun lopulta itsekin sen huomaavat. Että ero voi tulla monesta syystä ja silloin katkeruus ja viha voivat muuttaa sen mukavan exän kostonhimoiseksi tai itsekkääksi mulkuksi!
Ihan oikeasti, millaisia tyyppejä te oikein päästätte sänkyyn?
Täällä kunnon mies joka hoitaa lapsia ja joka ei ikinä lakkaa ihmettelemästä sitä miksi naiset ihastuvat renttuihin jotka kohtelevat heitä huonosti.
Nopeempi kirjottaa,kun tottunut tekstiviestejä näpytellessä käyttämään sitä.
Epäilen, että on mielenterveysongelmia. Toivoisin, ettei pitäisi lapsiiin yhteyttä, jos ei osaa muuta kuin haukkua heitä. Erosta on kulunut jo 6v ja viimeksi tänään itkin hänen takiaan, kun tytär kertoi isänsä soittaneen ja haukkuneen kiittämättömäksi kakaraksi. :(
Meillä vanhempi 2.5 vee ja kyselee isäänsä ja ihmettelee, kun ei soita/tule kun on sovittu? Mitä sanoa noin pienelle? Harmittaa hänen puolestaan=(Kurjaa kun noin pieni jo joutuu huomaamaan, et iskä täys paskiainen tai sit syyttää itseensä.
Itse olen miettinyt,et oisko lapsille parempi, et isä ei tapais heitä lainkaan, kun aina lopputuloksena pettymys ja suru. Ja se tuskin tulee koskaan muuttumaan mikskään. Päästäis ehkä mekin paremmin elämässä eteenpäin, kun ois poissa koko ukko