Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksyttäviä syitä juoda alkoholia kun lapset ovat läsnä?

Vierailija
05.02.2008 |

Ei kelpaa se, että lapsi näkisi hyvän mallin kun juo sopivasti (kuka sen määrittää mikä on sopivasti, juoja itsekkö...)!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasillisen viiniä. Mä en koskaan juo lasten nähden enempää kuin lasillisen.

ja mitäs se oikeastaan kenellekään kuuluu.

Vierailija
22/25 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tieto on vanhanaikainen, alkoholi on syöpää aiheuttava aine.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin perunalastut, ranskalaiset, kahvi... ainiin, ja kännykkä, mutta sitähän ei kukaan syö/juo ;)

Mun mielestä on ihan ok ottaa viiniä lasi tai pari ruoalla, vaikka lapsia olisi läsnä... samoin mun mielestä on ihan ok ottaa illalla lapsen nukahdettua yksi siideri, ilman saunaa (koska meillä ei nyt ole omaa saunaa).

Miksi pitää olla perustelut?

Alkoholi nyt on osa elämää ja mun mielestä on ihan tervettä, että lapsi näkee, että alkoholia voi ottaa vähänkin, eikä aina niin, että sammutaan sohvalle. En siis myöskään tuomitse ihmisiä, jotka eivät ota pisaraakaan... toivon vain, etteivät absolutistit tuomitse myöskään minua.

Vierailija
24/25 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset saa viinilasista mehua. Tämän lisäksi lapset näkevät joka lauantai äidin ja isin juovan yhden saunaoluen.

Vierailija
25/25 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tv1 klo 19 tuli juttua terveellisest ruuasta, ja siinä ykskantaan todettiin, että alkoholilla on terveysvaikutuksia. punaviinillä eniten. muullakin jonkin verran. kohtuus.

Vierailija:

Tämä tieto on vanhanaikainen, alkoholi on syöpää aiheuttava aine.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän