Kumman kissan ottaisit mieluummin?
Toinen kissa on seurallinen ja terve. Se sietää hyvin lasten silittelyjä ja hieroo mielellään tuttavuutta myös vieraiden kanssa. Mutta se pissaa päivittäin vääriin paikkoihin: lattioille, peitoille, laatikoihin...
Toinen on mukava ja hellyydenkipeä mutta vain emännälleen. Se ei voi sietää lapsia vaan raapaisee jos lapsi kävelee liian läheltä. Se ei pidä myöskään vieraista. Sillä on terveyden kanssa pieniä ongelmia, jotka hoituvat toistaiseksi ruokavaliolla. Se on täysin sisäsiisti.
Tämä olisi siis tilanne jossa minkään muunlaisia kissoja ei olisi valittavana. Valittavana olisi vain jompi kumpi tai olla ilman kissaa. Ja ei ehkä hyödytä vastata jos ei ylipäätänsä voi sietää kissoja :-)
Kommentit (4)
Kakkonen noista siis, tai ei kissaa ollenkaan.
Kokemuksesta sanon, että jos kissa kerta kaikkiaan ei osaa mennä hiekkalaatikolle, ja kaikki mahdoliset fyysiset syyt on suljettu pois, on ennuste huono. Voi tietysti toivoa ihmettä, minä toivoin 3 vuotta. Sitten lähti kissa.
ja sille pissailulle on yritetty tehdä kaikki mahdollinen maan ja taivaan väliltä. Meidän on pakko luopua siitä iloisesta pissaajasta kun kaikki huonekalutkin jo haisevat.
Sitten jää jäljelle vaan se lastenraapija (joka kyllä on mulle mitä suloisin mutta tosiaan vihaa muita ihmisiä). Ja kolmas lapsi jo tulossa, huoh.
Mieluummin luopuisin sitten molemmista kerralla :-(
wc-opetteluun:)
Meillä on 2 ykkös vaihtoehdon kissaa ja kaikki kaverit tykkää niistä:)
ja samalla kertoo kauhutarinoita hyökkäilevistä ja raapivista kissoista :()
Minusta 2 vaihtoehto sopii parhaiten yksinäiselle tai pariskunnalle ei lapsiperheeseen tai jos lapsia käy paljon kyläilemässä:)
Mutta tää oli vaan mun mielipide varmasti ne on ihan ihania molemmat:)