Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä näkyy ultrassa rv5+4 ?

Vierailija
05.02.2008 |

Vai näkyykö vielä mitään? Varasin varhaisultraan ajan jotta saisin tietää onko kaikki hyvin. Pahaolo loppui pari pvää plussan jälkeen ja vuotoa on ollut, ei kuitenkaan kovin paljon.

Näkyykö syke vielä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin siirtämään ultraa 1-vkolla eteenpäin, silloin näkyisi jo alkiokin ja sydämen sykekin todnäk.

-rv5+6 ja 6+5 käynyt-

Vierailija
2/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla tuurilla näkyy vain ruskuaispussi, mutta kertoohan sekin jo sen, että alkio on oikeassa paikassa. Toisaalta se jättää vielä tuulimunan mahdollisuuden.

Hyvällä tuurilla sykekin näkyy jo, toivotaan, että sulla käy niin! Mulla on näkynyt ultrassa syke aikaisimmillaan viikolla 6+3.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-3-

Vierailija
4/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on keskenmeno, niin sille ei voi mitään. Jos on viatonta vuotoa, niin syke näkyy varmuudella vasta myöhemmin. Nyt tuskin tulet hullua hurskaammaksi tuossa ultrassa.

Vierailija
5/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

-3-

Vierailija
6/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonovointisuuden kuulu edes alkaa vielä silloin kun kuukautiset ovat jääneet tulematta. Olit vaan muuten huonovointinen.

Menin tuossa vaiheessa itse ultraan. Sain sen käynnin ilmaiseksi, kun lääkäri sanoi, että mitään ei noin aikaisin näy vielä.

Sain keskenmenon ja ei mitään hyötyä ollut tuosta käynnistä.

Vierailija
7/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä se ajanvarauksen ihminen osannut oikein sanoa muuta kun että se vaaditut viisi vkoa täyttyy joka pitää olla että ultraavat. Taidan soittaa ja vaihtaa ajan ensi viikkoon nyt kun tarkemmin ajattelen. Tai sitten käyn tuossa ultrassa ja odotan neuvolaan asti.

Neuvola-aika olisi kolmen viikon päästä, silloin rv 8+4. Kuuluukohan syke Dobblerilla silloin?

Vierailija
8/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet nyt ap iiihan liian aikaisin liikkeellä. Koetahan ottaa vähän malttia tähän asiaan ja toppuutella pikkuisen. Ymmärrän itse kolmen raskauden ja yhden keskenmenon kokemuksella, että olet malttamaton ja vaikka mitä, mutta nyt vaan ressaat itseäsi aivan urhaan.

Ultraa suositellaan vasta 6+jotain, jos halutaan nähdä syke. Yleensä tosian vasta 7+jotain sinne ultraan otetaan, mutta 6+jotain se syke voi jo näkyä. Itse olen käynyt kolmesta alkuraukauden ultrassa viikoilla 6+6, 6+3 ja 6+0. Syke on näkynyt joka kerta, mutta tuolla 6+0 kerralla se oli todella vaikeasti todettavissa, oli niin aikaista.

Dopplerilla saa äänet kuulumaan hyvässä lykyssä joskus rv10 tienoilla mutta tavallisesti ne kuuluu vasta rv12 tienoolla. Jäitä hattuun nyt!

Vierailija
9/9 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohdunulkoista, ja kohdussa näkyi vain pieni valkea viiva. Eli vain se, että alkio oli kiinnittynyt oikeaan paikkaan. Eikä sitäpaitsi noilla viikoilla edes tarvitse mitään raskausoireita ollakaan.

seuraavassa raskaudessa näkyi syke 6+5.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi