Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sukulainen/ystävä " häiriköi" jatkuvasti heti synnytyksen jälkeen?

Vierailija
05.02.2008 |

Lapsen synnytyksen jälkeen alkoi loputon puhelinrumba tämän ystävän toimesta. Soitteli jo laitokselle arvatessaan että olen lähtenyt synnyttämään, kun en vastannut puhelimeeni. Oli vain pokkana soittanut osastolle ja pyytänyt yhdistämään minulle. Oli onkinut hoitajalta tietoonsa suoran numeron minulle, joten en pystynyt kieltämään yhdistämistäkään. Soitteli sitten monta kertaa päivässä. Oli heti tunkemassa lasta katsomaan ja kun kieltäydyin omaan väsymykseeni vedoten, veti herneen nenään.

Kotiin päästyä sama jatkui. Oli tulossa vierailulle samantien kun päästiin kotiin, sanoin kuitenkin että olen edelleen väsynyt ja halutaan rauhassa tutustua perheenä toisiimme. Uskoi peräti nätisti, mutta soitteli edelleen jatkuvasti. Jos en vastannut puhelimeen, soitti miehelleni. Sitten kun sai minut langanpäähän, alkoi tivata miksi en vastannut puhelimeen ja kun hän oli niin kauhean huolissaan.

Tämä kaikki siitä huolimatta että pari päivää ennen synnytystä sanoin hänelle, että toivottavasti ihmiset (siis kaukaisemmat sukulaiset ja ystävät) älyää odottaa kutsua käymään tai laittavat viestiä. Kun sen vauvan mahtaa olla tekemistä ettei jouda puhelimen kanssa päivystämään. Ei menny sanoma jakeluun.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla