Mä olen haeskellut harjoittelupaikkaa
Ja tuloksetta.
Miten työkkäri voi kuvitella että mä työllistyn, kun ne ei huoli mua ei edes ilmaiseksi????
Elämä on ihan perseestä!!!
Kommentit (16)
Eikös nuo ole sellaisia, tallentaja, puhelinvastaaja, haastattelija, toimistoavustajaa jne hommia. Niistä on ihan hyvä aloittaa. Oikeisiin töihin haetaan oikeasti ihmisiä vakihommiin vakavalla mielellä.
samalla valittaa jännetupintulehdusta tai istumahommiin ei oteta, jos samalla valittaa selkävaivoja. Iäkkäitä kremppoja ihmisiä on nykyään toimistot täynnä (suuria ikäluokkia), ei edes niille nytkään keksitä riittävästi duunia.
Olen soitellut ja mennyt käymäänkään lähes 50 eri paikkaan ja aina vastaus on ei tarvita!
Mä en usko työllistyväni koskaan.
ap
Se on iltaopiskelua, eikä estä suo ottamasta vastaan päivätyötä, joten et menetä työkkärin korvauksia. Merkonomin tutkinnossa opit kirjanpitoa ja yritystoiminnan alkeita ja voisit perustaa vaikka jonkinlaisen vanhustenpalveluyrityksen paikkakunnallesi. Osaisit sekä hoitopuolen, että konttorihommia. Saisit varmaan yritystoiminnan aloittamiseen jotain tukia. Ja se vasta harjoittelusta käykin, sitten vaikka menisi mönkään, niin eiköhän työpaikkoja ole tarjolla.
nimenomaan harjoittelupaikan? Työpaikkoja varmasti löytyy noille aloille. Missäpäin Suomea olet?
yksityisiä kodinhoitajapalveluja /lastenhoitoa jne tarjolla. Sitten kyllä opit yritystoimintaa ihan paperilappu kerrallaan täyttelemään. Ei se ole vaikeaa.
Ja mä olen merkonomi.
Olen myös lähikaupungeista etsinyt mutta ei onnistunut.
Ja ilmaiseksi ei voi niin kovin kauaksi lähteä
ap
Pyydä miestäsi kysymään työpaikaltaan sinulle mahdollisuutta työhaatatteluun. Tai kysy tutuiltasi, onko missään paikka auki tai voisiko jonnekin avata sinulle paikan. Se taitaa nykyään olla ainoa keino saada työpaikkaa tai harjoittelupaikkaa.
Luulisi että niitä töitä ainakin löytyy. Harjoittelusta puhumatakaan. Miksi et muuten töitä halua, vaan tehdä harjoittelua joka on lähes ilmaista työtä?
En varmasti kouluta taas itseäni!
Suomessa ei taatusti ole työvoimapula!
ap