Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurelalle isot halit ja jaksamista!

Valentinella vaikuttaisi myös lupaavalta, toivottavasti pääset tositoimiin=)

Täällä ei uutta omaan napaan...Huomenna neuvola.

p02p06 ja pikkuinen 38+3

Vierailija
22/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään neuvolassa, ja niinkuin arvelinkin, vaavi oli kiinnittynyt! Kuulemma jos ensi neuvolakäynnillä (tasan viikon kuluttua) olen vielä yhdessä koossa, niin tekee lähetteen synnärille. Hei, tämähän on oikeasti tulossa ulos täältä jossain vaiheessa! Muuta neuvolasta, paineet hyvät, pissa puhdas, painoa ihan helkkaristi lisää, mutta johtuu kuulemma turvotuksesta. Selkää ja alavatsaa juilii taas oikein mojovasti, saapi nähdä tuleeko nukkumisesta mitään... Hassua muuten että harva vauva päättää ulostulostaan " virastoaikaan" , yleensähän nuo lähdöt tulee aina yöllä.

Sukkapuikkokivut myös yltyvät hetki hetkeltä, ehkäpä typy on tajunnut mistä pääsisi ulos.:) Niin sanotusti valoa tunnelin päässä, kirjaimellisesti.:D

Nyt röhnöttämään sohvalle leffan parissa, toivottavasti tässä seurataan jo vauvautuneiden jalanjälkiä kohta puoliin...

Valentine 39 tasan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsemppauksista!!

En ois voinut kuvitella miten mun jaksamista koetellaan.

Tsemppiä kaikille odotukseen!! Ja supisteluja niitä haluaville!!!

Kaikille Nyyttinsä saaneille PALJON, PALJON ONNEA!!!!!

aurela ja masuasukki

Vierailija
24/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vauvautuneille!

Päivitin nyt tänään tulleet tiedot syntyneiden listaan ja tein samalla uuden otsikon listalle. Linkki löytyy tästä:

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=82&m=12375337&p=1&tmo…

Rakkaat helmet!

Kun päivitätte listaa, päivittäkää sitä alinta. Nytkin taas joku oli päivittänyt omat tietonsa ekaan listaan, lisännyt hienosti värit yms., mutta puolet syntyneistä oli siis pudonnut pois. Uusimmat tiedot on aina ALIMMASSA listassa.

Säästää multakin kolmen välilehden välillä surffailua kummasti...

Muuten ei mitään uutta. Runegreenit leivottu ja herkuteltu eikä kipeää supparia (edes yhtä) näkynyt.

Nonna, joka päivittää listaa aina kun ehtii, mutta antaa luvan siihen myös kernaasti muillekin.

Vierailija
25/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut ihanista pikku prinsessoista!!! :) :)

Vierailija
26/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut vauvoista Valokki ja Suko!

Aurelalle tsemppiä ja " pään kestoa" ! Hali!

( . ) Ei mitään... Ei mitään...

Mutta lohdutan itseäni ja samalla teitä muitakin " oireettomia" , että ei mulla esikoisestakaan ollut yhtään mitään tuntemuksia ennakkoon. Ja sitten se vain lähti syntymään! Siis vesien menolla käynnistyi ja siitä noin 9 tunnin päästä oli vauva rinnalla.

-Tango ja möhö 38+3

Vierailija
27/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ihanalta käydä lukemassa näitä vauvautuneiden viestejä. Itselle on iskenyt pieni paniikki siitä, että on meidän kuukausi. Laskettu aika kun on vasta viimeinen päivä, niin tuntuu kaukaiselta vielä. Mutta niin läheiseltä kuitenkin jo. " EI VIELÄ!!!!" huutaa pääni. Koitan tässä alkaa ajatella, että haluan nähdä tämän pienen jo, enkä sitä, että mua hieman tarvitaan siinä prosessissa vaivata, että tavataan.. Eli todellakin on mielettömän hyvä olo vaikka väsymys vaivaa, mutta tuntuu, että nyt on niin hyvä olla, ettei vaihtaisi tätä melkein mihinkään jälkivaivaan tms. Pitäisi alkaa haluta vaihtaa tämä olo siis vauvaan pikku hiljaa. No toisaalta ei ole vielä kiire mihinkään.. =) Esikoisenkin kanssa loppuraskaus oli parasta aikaani koko raskaudesta, enkä päässyt odottamiseen missään vaiheessa kun syntyi 39+5 rv. Olisi niiiiin kivaa, jos edes vähän turhauttaisi olotila. (Saa nähdä mitä tässä kerjään vielä itselleni useaksi viikoksi..) Pitääpä käydä vilkaisemassa vauvapuolella, jos sieltä saisi lisää innostusta ja syitä odottaa synnytystä!

Esikoinen joi eilen kuralammikosta, joten tämä päivä on ahkerasti vaihdeltu vaippaa..

nemma rv 36+4

Vierailija
28/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA VALOKKI JA SUKO!!!!

Voi vitsi ko ihanaa, että pieniä vauvoja nyt tupsahtelee ihan urakalla...

Miehelle tuossa sanoinki, et jäänköhän mä porukan viimeiseksi, vaikka eräpäivä jo kolkuttelee...

Kipeä supistus? Syötävää? *reps*

Ei oo kiirettä, ei sillä, mut yksinkö minä täällä sit pinoilen... ?

Tää pesänrakentaminen vaan vaivaa. Verhoja(ompelen vanhoista epäsopivista " parempia" ), uusia mattoja lattiaan, jatkuvaa siivoilua... Hassua, kun ei tämmöstä ollu esikolta...

Kukas se olikaan kotona niiden jälkisupistusten kanssa... Ne mua jänskättää ihan tosissaan! Kauhea kuvitella, kun ne on ihan jotain uutta ja kummallista. Jotenki muuten suhtautuu tulevaan naiivin luottavaisesti, ko esikolta synnytys ja kaikki siihen liittyvä oli niin " helppoa" , mut aina kai tuntematon pelottaa...

Alkava arkiki tuntuu niin helpolta, mies aikoo olla kotona maaliskuun loppuun saakka, joten en edes jää poikien kanssa sit itekseni ihan heti...

No joo, nyt vois käpertyä miehen kainaloon nauttimaan ajasta, kun on ihan hiljaista ja kaikki valtakunnassa hyvin...

Voimia ja tuimia supistuksia niitä kaipaaville, voimia loppumetreillä oleville (ja niille, joiden " piti" jo synnyttää) ja valoisaa huomista :D

Huomenna neuvolaan taas...

Luuk@ ja Onni 38+3

Vierailija
29/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan lämpimistä tulin vielä kirjoittelemaan..

Eli oikein paljon onnea jo vauvan saaneille!!!

Meillä se isäntä joka mun naamaan vääntelystä kysyy, et joko nyt;) ja siis mun ei välttämättä tarvii kun vatsaa silittää. Noo.. Olo on itsellä kyllä melkoisen ristiriitainen. Tuntuu välillä, että nyt heti paikalla pitäisi päästä synnyttämään ja toisaalta, että ei vielä sittenkään! No, katsotaan miten kauan tässä odotellaan vielä. Pari viikkoa tässä vielä laskettuun aikaankin on, että.. Olokin on kyllä ihmeen hyvä. Lenkilläkin kävin eilen illalla ja aamulla innostuin uudestaan menemään. Koira vetää pulkassa tuota pienintä ja itse kävellä hilputtelen vierellä ja sellaista hiljaista vauhtia mennään niin ei sitten ole pahalta kävely tuntunut.

Huomenna olisi sitten neuvola taas vaihteeksi. Viimeksi kävinkin viime perjantaina niiden verenpaineiden takia. No, en niistä jaksa olla huolissaan sillä kotona mitattuna kaikki kohdallaan, että varmaankin jonkin sortin jännityspainetta osittain täytyy olla. Mutta nyt menen hetkeksi vielä telkkarin ääreen ja sitten nukkumaan.

Vimpula ja pikkuinen tasan 38!

Vierailija
30/30 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonttukin on varmaan jo vauvansa saanut, kun ei ole enää eilisillan jälkeen halaistua sanaa kuulunut. Heillekin vihdoin se kauan kaivattu esikoinen...

Aurelalle jaksuja odotteluun! Pidin sinua jo ihan " varmana tapauksena" , kun ei muutamaan päivään mitään kuulunut.

( . ) Vähän jännittää ruveta nukkumaan, että jos alkaa taas kesken unien supistella. Toisaalta mulla ei kyllä yleensä ole peräkkäisinä öinä supistellut, joten voihan se olla, että aamulla herään ilman yhden yhtä supparia ;-). Toisaaltahan sitä olisi jo valmis synnyttämään, mutta toisaalta se kaikki vähän jännittää... Kovasti aina masukki intoutuu liikkumaan. Ei ole onneksi sen suhteen ollut siis huolta, mutta koskaan ei tietenkään tiedä, milloin se unipäivä sattuu taas kohdalle ;-).

Juu, täytyy ruveta vielä vaippapyykkiä levittelemään ja josko nyt varulta katselisin aamuksi koululaisille vaatteet valmiiksi. Vanhin tyttö oli viime viikonloppuna kuumeessa, sunnuntai oli kuumeeton päivä, joten maanantaina lähti kouluun. Tänään tuli koulusta ja valitteli oloaan ja vähän oli lämpöilyä. Pitää antaa sen huomenna olla kotona.

Mut nyt siis vielä puuhastelemaan.

neronja rv 40+2