Flunssaiset huomenet toukomammoille!
Täälä sitä istutaan työpöydän ääressä ja mietitään kuinka hullu sitä on..Kurkku kipee ja kuumeinen olo ja täälä vaan, eipä sitä kukaan tule kiittelemään kun töissä istuu! On jotenkin veto pois; muuttoremontti päällä ja siellä menee tapetoinnissa kaikki viikonloput. Itse asiassa mies tekee ja meikäläinen yrittää viihdyttää 3,5v. esikoista. Poijalle on jäänyt niin tämä remonttivimma päälle, että lähti sitten mummolassa repimään tapetteja seinästä! Tuumasi vain, että mummin ja paapan pitää vaihtaa hienommat tapetit:) Kyllä mummia vähän nauratti vaikka vihanen tietysti piti olla..
Jos 2 vkoa vielä ´jaksaisi hosua ja sitten saatais muutettua. Tai pakko sillä uudet asukkaat tulevat, eli pois alta vaik mikä olisi!
RAskaus sujuu hyvin. Itse asiassa en tiedä millä viikoilla mennään. Vauveli on isompi kun viikot näyttää, mutta lääkäri ei lähetnyt la vaihtaan kun olen uudelleensynnyttäjä. Kyse on kuulemma viikosta. Tuumasi vain, että " en vaihda la, mutta tiedät että oelt viikon pitemmällä mitä viikot ovat!" eli nyt olisi ilm. menossa vko 23, ehkä.
Voimia viikkoon ja katotaan josko Areza (työnarkomaani) myös malttaisi poistua lepäämään:)
Areza 22+ risat
Areza, vai niin se poika ajatteli että mummon ja ukinkin pitäisi tapetit vaihtaa.. hih.. XD
Tänne ei uutta, masu on pysynyt samankokoisena eli aika pienenä kapeana, jännä miten erilainen se oli esikoisen aikaan..
Tuo selkä ts issias vaivaa varsinkin öisin, mutta onneksi päivällä antaa periks.
Viikonloppuna ulkoiltiin paljon, mies veti pitkästä aikaa jääkiekkomaalivahdin varusteet niskaan ja pelasi, ennen kun asuttiin isommassa kaupungissa niin pelasi aktiivisesti tuota jääkiekkoa, nyt lajina on lentopallo.. Urheilija on aina urheilija..
Sellaista, mahdoton into leipoa koko ajan kaikkea..
Eilenkin tein sämpylöitä ja suklaakakun kun vaan oli saatava tehdä jotain..
energinen keskiraskaus?!?
Mutta nyt ulos, taas mainio ilma.
Voikaa hyvin möhikset!
pid ja Myttynsä 23+2