Mä en katso enää ikinä JÄLKIVIISAITA!
Paras poistui,perkele tätä maata,kun mitään ei saa ääneen sanoa!
Kommentit (33)
tuolla ei ole mitään tekemistä rasismin kanssa.
Oletko itse kuinka lihavassa kunnossa? no niin, tietysti olet sellainen 175 cm ja 50 kg... tyhmä minä kun kysyn. Suahan juuri pyydettiin missikisoihinkin.
Vierailija:
tiedoksenne: Kyseisessä suorassa lähetyksessä Santavuori matki gorillaa, painoi nenäänsä lyttyyn ja imitoi Obaman isoäitiä. Sanoi rumaksi ja gorillannäköiseksi. USKOMATONTA!
Ja jonkun mielestä ok?
Santavuori on elähtänyt, julkisuudenkipeä, liian isolla egolla varustettu populisti, ei mitään muuta.
suorastaan heikentää miehen mahdollisuuksia päästä presidentiksi rumuudellaan ja negroideilla piirteillään. (!) Sitäpaitsi kysymys on isoäitipuolesta, joka ei ole edes Obaman verisukulainen, vaikka tämä nyt ei asiaan mitenkään liitykään. Törkeätä rasistista kielenkäyttöä, ihan oikein että potkittiin pois se populisti sieltä päätään aukomasta.
Vierailija:
Mitään ei saa sanoa suoraan.
tottahan se on mitä se sanoi.
Saman tyylinen juttu joku aika sitten. En muista kuka sanoi mutta kertoi että oliko se nyt afrikassa älykkyysosamäärä on todella alhainen verrattuna länsimaisiin tai jotakin vastaavaa.
Tuokin kommentti oli täysin totta. Siitäkin nousi kauhea haloo.
Tuo kommentti on totta ainoastaan siltä osin, että käytettäessä länsimaissa kehitettyjä älykkyystestejä voidaan päästä noihin tuloksiin syystä, että testit ovat voimakkaasti kulttuurisidonnaisia eivätkä tosiaankaan mittaa mitään muuta kuin SOVITTUA ominaisuuskimppua nimeltä " älykkyys" . Tuo sovittu ominaisuuskimppi nimeltä " älykkyys" pitää, yllätys, yllätys, sisällään nimenomaan ominaisuuksia, joissa VALKOISET MIEHET yleensä menestyvät hyvin.
Terv. älykkyyttä työkseen tutkiva
pistää niin kovan painoa ihmisen ulkonäölle. Sitäpaitti eihän se isoäiti ole niin tuhdissa kunnossa kuin Santavuori itse on.. Paremman näköinen se on kuin Santavuori.
Sanokaa minun sanoneen että Santavuorella on joku sairaus joka heikentää arvostelukykyä, siksi hän lopetti siellä.
Naiseuden historiaa laajalti tutkinut kirjailija pisti todella Santavuorelle kampoihin vastustaessaan tämän idioottimaisia mielipiteitä prostituutiosta. ( eli Santavuoren mielestä persettään ketkuttelevat ilotytöt vievät miesraukoilta viattomuuden ihan väkisin, ja vaimojen pitäisi antaa miehilleen seksiä aina kun ne haluavat, etteivät ne raukat JOUDU käymään huorissa, tjsp. )
Siinä oli suora lähetys parhaimmillaan, kun Kortelainen pisti faktatietoa tulemaan.
Sitä kutsutaan mm. kohteliaisuudeksi. Kaikkea EI todellakaan saa eikä kannata sanoa ääneen. Paitsi av:lla.
Nehän ovat vain mielipiteitä, ei niistä saa suuttua, niinkö?
Mä tykkään siitä Anne Moilasesta.
Mikä on fakta?
Mulle ei ainakaan tullut gorilla mieleen ekana, kun näin jutun obaman mummosta. Ihan tavallista ihmistä siinä seurailin.
Uskomaton naissovinisti ja käsittämättömiä mielipiteitä. Joillekin suuvaahdossa vouhkaaminen ja jyrääminen on hieno asia. Kyllä niillä typerillä mielipiteillä pitää myös sisältöä olla.