Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Ihmeellisiä näköhäiriöitä. Sellaisia värillisiä heijasteita

Vierailija
04.02.2008 |

tai läiskiä, mkiten nyt sanoisi ilmestyy välillä näkökenttään. Välillä taas tuntuu, että kaikki vilisee tai tärisee silmissä. Mistä voi johtua? Huimausta ollut koko päivän pienissä jaksoissa. Voiko johtua stressistä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko hätäilyä, mutta minä varaisin, koska olen juuri lukenut Reko Lundanin " Viikkoja, kuukausia" , jossa päähenkilö sairastuu aivokasvaimeen...

Vierailija
2/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai näetkö noita juttuja kun katsot vaaleaa taustaa vasten? Jos ne ikäänkuin leijuvat näkökentässä niin ovat harmittomia irronnutta solukkoa silmän pinnalla. Mutta lääkäriin ehdottomasti. Myös kireät niska-hartiaseudun lihakset voivat aiheuttaa tuollaista ja esim. huimausta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi ja näkyy välillä vieläkin noita pilkkuja näkökentässä silloin kun verenpaine tai verensokeri on liian korkea tai matala.

Varaa aika lääkärille ja pyydä aika verikokeisiin, sillähän se selviää.

Vierailija
4/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väriheijasteita tulee mös valkoista seinää vasten. mietin vain voiko johtua siitä kun olen ollut jo useamman viikon tosi uupunut ja stressaantunut, mihin on selvä syy. eli jonkilaista burn outia.

Vierailija
5/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aiinakin alkaa migreeni just noilla heijasteilla. Aina ei tule niiden jälkeen päänsärkyä, vaan pelkkä ihme olo.. yleensä kyllä kauhea särky ja puutuminen seuraa jos ei ehdi ottaa lääkkeitä ajoissa. Stressi lisää migreeniä...

Vierailija
6/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iltaa oli myös pahoinvointia, mutta en oksentanut

Vierailija
7/7 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUULUU MIGREENIIN JA TULEE HUONO-OLO...

SAAT VARMAAN ENSIKERRALLA SEN PÄÄKIVUN MUKAAN...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä