Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mikä on kurjin työsi mitä olet tehnyt? Sellaista mitä et koskaan enää suostu tekemään?

Vierailija
04.02.2008 |

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pölyä, kuumuutta ja työkaverit äo-taulukon alapäästä.

Vierailija
2/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kesätyönä ihan ok, mutta pidemmän päälle sitä en kyllä tekisi. Mä olin siellä pienin, niin mulle annettiin aina ahtain poimimisväli, jossa ei ees kasvanut mitään ja sieltä olisi pitänyt riipiä väh. 10 kg sieniä tunnissa. Ja se henki siellä täysin naisista koostuvalla työpaikalla kosteassa tehdasilmassa...!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eräässä suurehkossa kotimaisessa firmassa työskennellesäni meni työajasta noin 80% muinaisjäänneohjelmien käynnistämiseen ja UNIX-pohjaiseen tekstinkäsittelyyn, 10% varsinaiseen työhön ja loput kauheaan v*****kseen. Usein meni myös viikkoja ilman mitään älyllistä tekemistä, mutta onneksi boreout ei silloin vielä haitannut.

Vierailija
4/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvata työtänne! Meinasin kerran hakeutua tekniseksi kirjoittajaksi, mutta - näköjään onnekseni - pääsyin tekemään ihan muita kirjoitushommia : )

Vierailija
5/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea sitä tuli opiskeluaikana tehtyä! Nyt onneksi siisti sisätyö.

Vierailija
6/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that..

16/19

Vierailija
7/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan noita aikakauslehtiä kaupittelin ihmisille. Ihan uskomatonta, miten töykeitä osa ihmisistä oli. Ymmärrän toki, ettei osteta mitään mutta täytyykö sitä huutaa ja haukkua se myyjä.

Vierailija
8/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan nuku ensi yönä karseiden muistojen ponnistellessa pintaan. Ja niistä hommista on minulla jo 7 vuotta aikaa. Toisaalta nykyiset käännöshommat tuntuvat näiden muistelujen jälkeen verrattaen auvoisilta.

Vierailija
9/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalikin sairaala on aika veristä ja kakkaista puuhaa, missä kuolema haisee, mutta ihotautiosastolla piti siivota hoidon jälkeen allashuone, jossa vesissä kellui verta, ihonriekaleita, ja ties mitä.

Vessojakin ennemmin.

Vierailija
10/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kommunikointi niitten " julkaisutätsyjen" kanssa oli ihan oma lukunsa. Muutama legendaarinen tyyppi jäänyt mieleen.

Nyt on kyllä (melkein) hauskaa muistella sitä..

Vierailija
11/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustettavani oli oikea natsi. Käskyytti ja hyppyytti kuin koiraa.

Toiseksi kamalin työ oli sairaalan siivojaana. Joka armas aamu aloitin työt vessoista. Kaikki mahdolliset eritteet mitä ihmisestä löytyy, lainehtivat lattioilla, seinissä, ovenkahvoissa....yäk.

Vierailija
12/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

MItä tekee ja kenelle on töissä? Tätä oon aina ihmetellyt...

Mun pahin on kyllä taimistotyöntekijän työt. Päivästä toiseen kitket jotain rikkaruohoja jollain pellolla. Taukoja ei saa pitää kuin 10+10+27 minuuttia/työpäivä tai sait kamalat haukut päälle. Ulkona paahtavassa auringonpaisteessa tai vesisateessa.

Vierailija
13/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeita kirjoitetaan ihan tavallisille ihmisille (esim. kännykät, kodin elektroniikka) tai vaikkapa operaattorin henkilökunnalle (matkapuhelinverkot). Yleisimmin ohjeita kirjoitetaan suomeksi ja englanniksi. Kyseessä ei ole kuitenkaan kääntäminen.

Vierailija
14/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se työ kokonaisuudessaan nyt maailman kauheinta ollut, mutta sen ranskalaisten " tekokoneen" taustan ja alustan siivoaminen oli jotain järkyttävää. Paksu kerros jäähtynyttä rasvaa, jota sai hinkata oikein voimalla ennen kuin lähti pois.

Vierailija
15/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta eläkkeelle jäävät naiset tekivät työtä sätkä hampaiden välissä. Urakat tehty koviksi, nippa nappa pääsi urakalle. Tehdassalissa koneiden jylinä, niin ettet voinut edes puhua kenellekään. Kyllä opiskelumotivaati kasvoi :)

Eräänä kesänä kulutin viikon miettiessäni mitä tekisin suurella lottovoitolla, kun samanaikaisesati maalasin sulakkeiden pohjakoskettimia sulosella 90-luvulla.

Vierailija
16/41 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi ne nahat haisi! Enkä koskaan saanut tippiä, olin tosi kateellinen jos joku muu sai.

Siihen aikaan ei onneksi tarvinnut vielä väistellä mielenosoittajia töihin mennessä :-)

Vierailija
17/41 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

autolla ajelua, asiakastapaamisia, tyrkytystä ja yksinäisyyttä. Ja se helvetin jakku päällä..

Vierailija
18/41 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suu vaahdossa puhut koko päivän ja palkaksi saat useimmiten vain luurin korvaan tai EN TILAA MITÄÄN -huutoja mummoilta... arrggh!

Vierailija
19/41 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vammainen, jota avustin piti minua piikana, ja teetti töitä jotka eivät kuulu avustajalle. Soitti joka vapaapäivä ja öisinkin, pimitti sunnuntaikorvauksia ja lopulta irtisanoi, kun en pyytänyt poikaystävääni hänelle muuttoavuksi.

Vierailija
20/41 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii kyllä jossain määrin kanttia, ei pidä ottaa itseensä, jos joku lyö luurin korvaan.