Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko luuseri? Jätin kurssitehtävän kouluun, koska en halua sitä tehdä

Vierailija
04.02.2008 |

Tehtävän palautus keskiviikko ja huomisen joudun olemaan poissa lapsen sairauden takia. En lue opettajan lähettämiä sähköposteja.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan työelämässäkin inhottavia tehtäviä edessä. Itse juuri saavuin kotia, laitoin lapset sänkyyn. Luennoilla olen ollut klo 10:45 alkaen. Tänään sain tehtäväksi olla tiiminjohtaja, ois kasattava aineistoa Dellin saavutuksista Aasian markkinoilla ja pidettävä 25 minuutin esitelmä englanniksi auditoriolliselle väkeä. Ei kauheasti houkuttele, mutta minkäs teet.

Vierailija
2/3 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mennä ysiluokkalaisen tavoin jonnekin työpaikalle ja kysellä organisaatiosta, yms. Ei tosiaankaan nappaa, vaikka työllistämiskurssilla olenkin. En aio tehdä ensimmästäkään noin typerää tehtävää, jos sitä ei voi sähköpostilla hoitaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ihme, ettei sulla ole työpaikkaa tuolla asenteella. Kyllä graduunkin voidaan tutkimustietoa hankkia tekemällä haastatteluja paikan päällä, vähemmän minä sähköposteihin luottaisin.

Olet siis nokkava, pidät itseäsi parempana kuin toiset. Työttömyys tullee kestämään pitkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan