Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yh-korotukset sun muut yh-tuet POISTETTAVA!!

Vierailija
04.02.2008 |

Luin tämän palstan keskustelua " Hjallis ja Niinistön Sale yksinhuoltajien asialla" . Siellä yh:t toinen toisensa perään kertovat pärjäävänsä taloudellisesti mainiosti ja etteivät lisätienesti ole tarpeen.

Ehotankin että kaikki yh-korotukset yms. siirretään meille ydinperheellisille. Ainakin meidän lapsiperhetaloudessa lisärahalle olisi käyttöä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yh, asun pienessä kaksiossa lapseni kanssa, senttiä venytetään ja tosiaan ex mies maksaa 120¿ elatusmaksua, ei ota lasta viikonlopuiksi. Vapaa-aika on käytännössä nollissa, ei harrastuksia, ei myöskään parisuhdetta koska harvemmin kaupan kassalla tapaa ketään.

Olen opiskelija, joten taloudellinen tilanne kohenee ehkä sitten kun työelämään pääsen. Tällä hetkellä mietin kuinka selvitään kesään asti että kesätyöstä alkaa saamaan palkkaa. Ilta tai viikonlopputöihinkään ei ole mahdollisuutta, koska en halua pitää lasta päiväkodissa 16h päivässä ja lapsikin ansaitsee viikonloput vapaaksi.

Mitään taloudellista apua en saa sukulaisilta.

Niin juu ja tässä kaiken ohella pitää kuunnella ydinperheellisten valitusta " rahapulasta" (omakotitalosta ja kahdesta autosta huolimatta..tai ehkä juuri siksi), siitä että mies on töissä kuuteen asti ja kuinka iltalenkille meno siirtyi nyt seuraavaan päivään. Ja voi helvetti kun on vaikeaa päättää meniskö kanarialle vai tunisiaan lomalla.

Mutta kaikki on suhteellista. Välillä tuntuu että olen kuitenkin onnellisempi elämääni kuin monet ydinperheessä elävät.

Vierailija
22/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ne pärjää paremmin rahallisesti ku monet työssä käyvät.

Tollasilta pitäis tuet ottaakin pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottua turha diivailla. Joka toisesta tulee yh.

Vierailija
24/24 |
05.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset ne vain kärsii jos yksinhuoltajien asemaa heikennetään!