Mieheni irtisanoutui. Ei tietoa tulevista töistä. On siis nyt työtön.
On jo pitkään valittanut sitä, ettei perheelle jää aikaa. Viimeinen tippa oli, että pyysi pomolta voivansa tulla mukaan rakenneultraan, eikä pomo päästänyt, vetosi työtilanteeseen.
Mies sanoi että etsi itselles uusi orja ja irtisanoutui.
Lapsia meillä on kaksi, kolmas tulossa.
Rakas typerä mieheni, miten me nyt pärjätään??? Mulla bruttopalkka 2000, miehellä melkein tuplasti.
Kommentit (25)
Esim. onko koulutusta, työpaikkaa, millainen palkka, asuntovelkaa, missä päin maata, kuinka monta lasta jne.
Ap:lle - olen tosi pahoillani puolestasi. Kova henkinen paine sinulla raskaana ollessasi! Mielestäni miehesi on kypsymätön ja itsekäs, kun ajattelee ensin itseään ja sitten vasta perhettään ja sen toimeentuloa. Järkevä kaveri olisi ENSIN etsinyt itselleen uuden työn, irtisanoutunut vasta sitten.
Melkoinen kuumakalle vai?
Olisi voinut parannella stressiä saikulla. Ei vanhasta työstä pidä irtisanoutua ennen kuin on uusi työpaikka valmiina. Ärsyttää tuollaiset.
Vierailija:
Olisi voinut parannella stressiä saikulla. Ei vanhasta työstä pidä irtisanoutua ennen kuin on uusi työpaikka valmiina. Ärsyttää tuollaiset.
Jos haluaa töistä pois niin irtisanoutuu vaan. Eihän se ole sen kummempaa.
Enemmän mua ketuttaa nää saikuttelijat. Niillä ei ole selkärankaa ollenkaan.
Ap:n miehellä näköjään on!
Tuleehan miehelle hyvä lopputili. Kyllä sillä elää muutaman kuukauden. Sillä välin ehtii hakemaan uusia töitä. Niitä piisaa!
Tsemppiä teille!
mutta oli silti ajattelematon! Hänellä on työttömyyskorvauksen karenssi 3kk + 9pv koska irtisanoi itse itsensä.
Me tosiaan tienataan miehen kanssa tuo 2200 yhteensä niin siihen kyl päälle vielä lapsilisät 220¿ ja maksetaan jo pelkkiä lainan lyhennyksia 900¿/kk ja mies maksaa elatusmaksua reilun 100¿/kk ja pärjätään, vaihtelevalla menstyksellä. Vielä kun maalla asutaan niin pitää olla kaks autoa niin kyllä sitä aika tiukoille menee...