Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla

Vierailija
30.06.2014 |

Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?

Kommentit (463)

Vierailija
241/463 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:04"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 10:36"]Pettämistä on kaikki toisen luottamuksen pettävä toiminta. Jos lupaat, ettet osta kaljaa ja ostat silti, olet pettänyt toisen luottamuksen = pettämistä. Jos lupaat, ettet pane ketään muita ja panet silti (oli siinä tunnetta tai ei), olet pettänyt toisen luottamuksen = pettämistä. Jos sinulla on puolisosi lupa panna jotain toista, se ei ole pettämistä, vaikka olisitkin parisuhteessa.

Tosi kummallisia käsityksiä ihmisillä siitä mikä on pettämistä, eikö se ole jo ihan itsensä selittävä sana.

[/quote]

Missä ap sanoi luvanneensa tyttöystävälle että ei pane toisia?

[/quote]

Otsikossa. "Petin" sisältää oletuksen, että on joko luvattu tai annettu ymmärtää että seksiä harrastetaan vain parisuhteen sisäisesti.

Vierailija
242/463 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 13:20"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 12:05"]

Toisten panemisen kieltäminen on naurettavaa toisten ihmisten rajoittamista ja heidän ihmisoikeuksien polkemista. Et voi kieltää aikuista ihmistä tekemästä, mitä hän haluaa tehdä. Olette te akat omistushaluisia. 

[/quote]

Voi nyt nyyh. Oikein ihmisoikeuksien polkemista kun ei pääse jokaista naista naimaan, voi miesparat. 

[/quote]

Ja samaan aikaan valitetaan, kun kaikille miehille ei riitä naista. Miettikääpä siis, kannattaako vieraissa juokseminen hyväksyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/463 |
04.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tässä lopulta kävi? Kai se tyttöystäväsi on jo tajunnut suuttua?

Vierailija
244/463 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin petin, en aio kertoa.

Vierailija
245/463 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin antaa anteeksi, jos reilusti tunnustaisit, mutta jos saisin tietää muuta kautta tai myöhemmin, suhde loppuisi välittömästi. 

Tosin, kyllä sinä todennäköisesti petät uudelleenkin. Se kun ei ole viinasta kiinni, vaan luonteesta. 

Vierailija
246/463 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nääh, kannata kertoo mitään. pilaat sillä muuten hyvän suhteen. aivan sama jos sitä vähä häntää heiluttaa. kerranhan tääl eletään. ja usko vaihtelu piristää välillä suhdettakin.

Vierailija
247/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää.  Naisellasi on oikeus itse päättää haluaako jatkaa suhdetta kanssasi.

Olet tietoisesti pettänyt ja saattanut myös hänet riskiin mm sukupuolitaudeille.

Vierailija
248/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itsekin nainen?

Vierailija
249/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepa poju, jos oikeasti rakastaisit, niin et pettäisi. Koska olet sika, niin paljasta se naisellesi. Älä pilaa naisen elämää valheillasi ja mahdolisella taudilla.

Vierailija
250/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:52"]

Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, oliko sulla aikomus pettää tällä  kertaa?

Vierailija
251/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti sait klamydian, hivin, kupan, hiivan tai edes syyliä kyrpääsi tai pilluusi (oletan että olet mies). Jos et tyttiksellesi kerro käy edes testeissä. Toivottavasti muijasi pettää samalla tavalla sinua eikä vaan halua sulle kertoa ;)

Vierailija
252/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:54"]

Oletko itsekin nainen?

[/quote]

Oon mies. -ap

Vierailija
253/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää. Pettämistä jopa pahempaa on asian salailu, ja se, että kumppanin kanssa jatketaan kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunutkaan.

Toisaalta ymmärrän pointtisi, varsinkin jos satavarmaa ettet jäisi ikinä kiinni. Mutta mietippä jos joskus riitaannut kaverisi kanssa, joka kostoksi kertoo tyttöystävälleen..? Ja älä ole niin varma, maailma on yllättävän pieni paikka..

Mutta itse en kykenisi enkä haluaisi elää tuollaisen salaisuuden kanssa. Ja kumppani ansaitsee tietää. Jos kyse olisi pussailusta, asian voisi vielä jättää kertomatta. Mutta seksissä on aina riskinsä, vaikka kumia käyttäisikin.

Vierailija
254/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi petit?

Vierailija
255/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:55"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:52"]

Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. 

[/quote]

Ihan mielenkiinnosta, oliko sulla aikomus pettää tällä  kertaa?

[/quote]

No ei ollut, vaan se oli pääasiassa viinan syytä. Siksi mä jatkossa osaankin olla juomatta ihan niin paljoa ja pystyn paremmin kontrolloimaan itseäni, joten jatkossa ei käy enää näin. -ap

Vierailija
256/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 16:57"]

Toisaalta ymmärrän pointtisi, varsinkin jos satavarmaa ettet jäisi ikinä kiinni. Mutta mietippä jos joskus riitaannut kaverisi kanssa, joka kostoksi kertoo tyttöystävälleen..? Ja älä ole niin varma, maailma on yllättävän pieni paikka..

[/quote]

anteeksi, kaverisi siis kertoo tyttöystävällesi!

Vierailija
257/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta, omapa on suhteenne, Toivottavasti on nyt mieli hyvä ja sitä mitä elämältä halusit :)

Vierailija
258/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tahtoisin tietää pussailutkin. Mulle on ihan sama onko seksiä/pussailua/suihinottoa, raja on kaukana takana päin.

Vierailija
259/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diipadaapa, juomisen syytä daapa.

Mitä ihmettä teet av sivuilla? Onko nuorilla miehillä nykyisin niin tylsää, että joutuvat viihdyttämään itseään av:llä..... =(

Vierailija
260/463 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko itse tietää, jos naisesi pettäisi sinua? Ole mies ja kerro rehellisesti mitä tapahtui.