Petin mun tyttöystävää viikonloppuna festareilla
Eli se tapahtui pari päivää sitten. En osaa päättää kerronko, se oli kuitenkin vaan tunteetonta känniseksiä festariteltassa. Joo, se loukkaa ja satuttaa kumppania kyllä myös mutta tarkotan, ettei mulla ole mitään tunnesidettä siihen ihmiseen enkä ikinä enää edes näe sitä naista, ei ole siis pelkoa että päätyisin paneskelemaan sen kanssa uudestaan. Meidän suhde on ollut ihan vakaalla pohjalla ja rakastan kumppaniani, haluan jatkaa suhdetta kuten ennenkin mutten tiedä mitä tehdä tän asian suhteen. Haluaisin kyllä tavallaan kertoa tyttöystävälle, mutten tiedä miten hän ottaisi asian, haluaisiko hän jopa erota, joten en ole varma voinko ottaa sitä riskiä. Mitä te tekisitte mun asemassa, ottaen huomioon sen että haluan ehdottomasti jatkaa suhdetta ja nainenkin on suhteessa onnellinen? Kadun tekoani aidosti enkä tekisi sitä jos voisin nyt jälkeenpäin vaikuttaa asiaan. Enkä varmasti aio enää uudestaan pettää. Haluaisitteko te tietää asiasta, jos on varmaa ettette kuulisi sitä ikinä mistään muualtakaan, rakastat miestäsi ja tiedät senkin rakastavan sua, suhde on muutenkin kunnossa ja tulevaisuus vaikuttaa valoisalta?
Kommentit (463)
Aivan sama mitä teet. Ei tilanne voi tyttöystävälle enää pahentua, kun on alunperin ottanut 30 vuotiaan lapsellisen miehen, joka viittii rymytä FESTAREILLA munia myöden mudassa XD
Ei kannata kertoa, en haluaisi tietää. Luottamus vaan menee ja saat pahaa mieltä aikaiseksi.
Jos mieheni pettäisi ja kyseessä olisi yksi kerta jota oikeasti ja aidosti katuu eikä olisi pelkoa että sama toistuu ja tietty mieluiten niin ettei kukaan muu kuin he kaksi tiedä asiasta, en haluaisi tietää. Jos kuitenkin kertoisi, antaisin todennäköisesti anteeksi. Jos suhteemme on yhtä hyvä kuin se nyt on, tuntuisi turhalta kivulta ja satuttamiselta tietää tuollaisesta. Mies kärsiköön seuraukset yksin. Virheitä tekee jokainen, toki erilaisia mutta tärkeintä on, oppiiko niistä vai ei.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:44"]
Joo-o. Sulla on jo lapsi ja ehkäisyttä vetelet jotain festarilumppua jolla mahdollisesti kuppa ja kuus muuta kaveria mukana. Ehkä se tyttikselle kertominen ei oo sun isoin ongelma.
Kuka ees vetää noin vahvat perseet perheellisenä, säälittävää.
[/quote]
Ehkäisyttä? Sanoin etten ole varma, oliko kondomi koko aikaa mukana, mutta ainakin alussa oli joten kyllä me muistettiin että ehkäisy on oltava. Ja just, jos kerran vuodessa festareilla vetää perseet niin se on joku ennenkuulumaton ja säälittävä juttu.. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:49"]
Joo-o. Sulla on jo lapsi ja ehkäisyttä vetelet jotain festarilumppua jolla mahdollisesti kuppa ja kuus muuta kaveria mukana. Ehkä se tyttikselle kertominen ei oo sun isoin ongelma.
[/quote]
Ehkäisyttä? Sanoin etten ole varma, oliko kondomi koko aikaa mukana, mutta ainakin alussa oli joten kyllä me muistettiin että ehkäisy on oltava. Ja just, jos kerran vuodessa festareilla vetää perseet niin se on joku ennenkuulumaton ja säälittävä juttu.. -ap
[/quote]
Ainakin alussa muistitte.. Jep, vastuullisen isin toimintaahan se! Miksi sulla muuten edes oli festareilla kumit mukana?
Ja kyllä, on todella säälittävää päälle 30 vuotiaana vetää niin vahvat perseet ettei edes muista eikä pysty itseään kontrolloimaan, todella säälittävää.
No joopa joo. Onpa iso juttu. Pitääkö turhaan aiheuttaa pahaa mieltä toiselle kertomalla tollasesta.
39 lisää: käy kuitenkin sukupuolitesteissä! Jos mieheni tartuttaisi taudin minuun, niin raivostuisin enemmän kuin pelkästä pettämisestä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:02"]
Diipadaapa, juomisen syytä daapa.
Mitä ihmettä teet av sivuilla? Onko nuorilla miehillä nykyisin niin tylsää, että joutuvat viihdyttämään itseään av:llä..... =(
[/quote]
No sitä mitä muutkin, eli keskustelen? Tiedoksesi että olen jo kolmekymppinen ja mulla on lapsi, joten koen olevani kohderyhmääkin. -ap
[/quote]
Olen pahoillani tyttöystäväsi ja lapsesi puolesta. Paska kumppani ja isä!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:51"]
No joopa joo. Onpa iso juttu. Pitääkö turhaan aiheuttaa pahaa mieltä toiselle kertomalla tollasesta.
[/quote]
Haluaisitko itse saada sukupuolitaudin ja elää sen kanssa tietämättä koska raukkis poikaystävä ei uskalla kertoa uittaneensa munaansa festari-helpossa?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:46"]
Aivan sama mitä teet. Ei tilanne voi tyttöystävälle enää pahentua, kun on alunperin ottanut 30 vuotiaan lapsellisen miehen, joka viittii rymytä FESTAREILLA munia myöden mudassa XD
[/quote]
Voi pahentua. Tyttöystävä on voinut saada klamydian, joka ei välttämättä oireile vuosiin. Sinä aikana tauti on mädännyttänyt tyttöystävän munasarjat ja tehnyt hänestä lapsettoman.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:48"]
"Niin naiivia väittää että jos rakastaa, ei petä... Ei se elämä ihan niin mustavalkoista ole."
http://1.bp.blogspot.com/-bUg5rGQxotE/UgQI_vg4WBI/AAAAAAAAOKE/2gUxp13lalk/s1600/goose-laughing.gif
[/quote]
Kyllä mä ainakin rakastan vaikka petinkin. Miksi nämä asiat sun mielestä poissulkevat toisensa? Mutta hauska gif. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:48"]"Niin naiivia väittää että jos rakastaa, ei petä... Ei se elämä ihan niin mustavalkoista ole."
http://1.bp.blogspot.com/-bUg5rGQxotE/UgQI_vg4WBI/AAAAAAAAOKE/2gUxp13lalk/s1600/goose-laughing.gif
[/quote]
Kyllä se on juuri niin yksinkertaista. Totuus on yleensä hyvin yksinkertainen.
Ei kannata mennä Iskelmä festareille ;) siellä on naista liikkeellä todella paljon...voi pian joutua väärään telttaan yöksi! Sivusta seurasin sitä touhua, ei voinut kuin ihmetellä naisten menoa, taitaa olla oikein pettäjien paratiisi.
t. Se joka arvasi että olit Iskelmä festareilla ja itsekkin myös siellä olleena ja olen mies :)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:54"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:48"]
"Niin naiivia väittää että jos rakastaa, ei petä... Ei se elämä ihan niin mustavalkoista ole."
[/quote]
Kyllä mä ainakin rakastan vaikka petinkin. Miksi nämä asiat sun mielestä poissulkevat toisensa? Mutta hauska gif. -ap
[/quote]
Koska toista kunnioittaa rakastaessa niin paljon ettei se pettäminen käy edes mielessä vaihtoehtona, siksi. Olet luvannut olla toiselle uskollinen, jos tietää kännissä menettävänsä kontrollinsa niin on aika typerää lähteä kortsuineen iskelmäfestareille vetämään perseet olalle, eikös?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:54"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:48"]
[/quote]
[/quote]
Eikö rakkaus ole mm. sitä, ettei petä rakastaan?
Sinuna kertoisin.
Valehteleminen satuttaa enemmän. Etenkin jos on ongelmaa tuon ehkäisyn kanssa.. Ei ole kumppanin kiva saada pikku festari yllätystä mieheltä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:50"]
[/quote]
[/quote]
Ainakin alussa muistitte.. Jep, vastuullisen isin toimintaahan se! Miksi sulla muuten edes oli festareilla kumit mukana?
Ja kyllä, on todella säälittävää päälle 30 vuotiaana vetää niin vahvat perseet ettei edes muista eikä pysty itseään kontrolloimaan, todella säälittävää.
[/quote]
Miksi viittaat muhun isänä kun lapsi ei liity tähän mitenkään, olen muutakin kuin isä, esim. mies? Ei mulla ollutkaan vaan sillä naisella oli. Ja ei se ikää katso, mun mielestä 18-vuotiaan ja 50-vuotiaan perseiden vetäminen on ihan yhtä noloa/ei-noloa. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:33"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:02"]
Diipadaapa, juomisen syytä daapa.
Mitä ihmettä teet av sivuilla? Onko nuorilla miehillä nykyisin niin tylsää, että joutuvat viihdyttämään itseään av:llä..... =(
[/quote]
No sitä mitä muutkin, eli keskustelen? Tiedoksesi että olen jo kolmekymppinen ja mulla on lapsi, joten koen olevani kohderyhmääkin. -ap
[/quote]
Olen pahoillani tyttöystäväsi ja lapsesi puolesta. Paska kumppani ja isä!
[/quote]
Voi helvetti, miten sä pystyt tästä yhtään päättelemään sitä, millainen isä olen? Mulla ja mun lapsella on hyvät ja lämpimät välit, olen paras mahdollinen isä sille. -ap
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:01"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 17:50"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Miksi viittaat muhun isänä kun lapsi ei liity tähän mitenkään, olen muutakin kuin isä, esim. mies? Ei mulla ollutkaan vaan sillä naisella oli. Ja ei se ikää katso, mun mielestä 18-vuotiaan ja 50-vuotiaan perseiden vetäminen on ihan yhtä noloa/ei-noloa. -ap
[/quote]
No sä olet isä, sitä on paha kieltää. Pian voit myös olla uudestaan isi, 10 kk kuluttua.
Jos tietää että kontrolli katoaa juodessa niin pakkoko on juoda, mitä ne perseet auttaa ja miksi ne pitää ottaa? Eikö vähempi juominen oo kivempaakin?
Ja en mä ihmettele jos sun piireissäsi on ihan tavallista tuo perseiden juominen, en yhtään. Saahan sitä kato käytettyä hyvänä tekosyynä.
Älä kerro. Miksi tuottaa rakkaalle tuskaa? Ryve yksin kun olet se pahantekijä. Ei noista kinni jää. Olet vaan hiljaa. Vähitellen unohdat, nyt morkkis on pahimmillaan.
Niin naiivia väittää että jos rakastaa, ei petä... Ei se elämä ihan niin mustavalkoista ole.
Pettäminen on tosi paska teko mutta onhan se inhimillinen erehdys.
[/quote]
Hah hah hah. Just joo. Sanoo toinen pettäjä? Inhimillinen erehdys.. Salli mun nauraa.