Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisille Facebook on mielestäsi suunnattu?

Vierailija
04.02.2008 |

Hieman olen yllättynyt, kun huomasin että moni reilusti yli 30-vuotias tuttuni hengaa siellä KOKO ajan, lähettelee tuoppeja ja haleja jne.

Olenko vähän tylsä kun minusta koko touhu on vähän lapsellista? Ikääkin minulla " vasta" 27 vuotta. Yhteydenpitoon naamakirja on toki oiva, mutta muuten...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mustakin se on vähän lapsellista, vaikka siellä itselläkin profiili on. Kenellä nyt on aikaa jatkuvasti päivitellä sitä?

Vierailija
2/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten siellä hengaavat mainos/media/it-alojen ihmiset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiiri on 27-35. Mielestäni olen siellä aika keskikastia :)

Sinnehän on ikärajakin 18-v, eli ei ole ihan teineille.

Vierailija
4/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka aikuinein ihminen viitsisi haaskata kallista elämäänsä sekuntiakaan moisessa paikassa?

Vierailija
5/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kuka aikuinein ihminen viitsisi haaskata kallista elämäänsä sekuntiakaan moisessa paikassa?

Tiesitkö?

Se on suunnattu nimenomaan aikuisille.

Vierailija
6/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähettele tuoppeja tms. sälää. Pidän yhteyttä kavereihin ja viihdytän itseäni hyvillä videoilla ja muilla hupijutuilla. Käytänössä olen onlinessa koko hereilläoloaja.

Vierailija
7/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totesin, ettei siellä kauheasti oman ikäluokan kavereita ole.. mutta nuorempia kylläkin.

En ole aktiivikäyttäjä - silloin tällöin käyn ja joskus " tartun haasteisiin" tmv.

Mutta itse en pidä sitä teinijuttuna vaan nimenomaan nuorekkaiden aikuisten foorumina.

Vierailija
8/8 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja totesin, ettei siellä kauheasti oman ikäluokan kavereita ole.. mutta nuorempia kylläkin.

Mutta itse en pidä sitä teinijuttuna vaan nimenomaan nuorekkaiden aikuisten foorumina.