Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ikä vaikuttaa laihtumiseen! Nuorempana oli paljon helpompi päästä eroon kiloista

Vierailija
04.02.2008 |

nyt 40+ ei tipu ei niin millään.

Kahden ekan lapsen jälkeen oli alipainoinen parissa viikossa, vaikka en todellakaan edes yrittänyt laihduttaa.

Nyt kolmannen ja neljännen jälkeen kiloja tulee vaan lisää ja lisää ja lisää...

vinkkejä näin " keski-ikäisen" painonpudotukseen??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisen kerran olen laihdutanut n 3-kymppisenä, ja se sujui helposti. Nyt olen 38 ja eipä sujukaan niin helposti. Nyt aion laihduttaa toisen ja viimeisen kerran ettei tartte sitten myöhemmin enää tuskailla. Vinkkejä mulla ei sulle valitettavasti ole, eiköhän se laihdutus suju kuitenkin samoin konstein kuin nuorempanakin. Ehkä hitaammin, ja ehkä pitää olla tiukempi.

Vierailija
2/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen pääsi kiloista kuin kiloista eroon 2-4 viikossa, nyt hyvä kun pääsee ollenkaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuvittelin, miten pudotan 5 kiloa ihan millon vaan sattuu huvittamaan, kun vähän vaan skarppaan syömisen kanssa.

No, vaikka kuinka olen yrittänyt, niin eipä vaan tipukaan. Tai siis tippuu TOSI hitaasti. Liian hitaasti, että motivaatio kestäisi :(

Vierailija
4/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuinka paljon vaan ja silti on ollut laiha. Nyt ei ole yhtään itsekuria laihduttaa...

Vierailija
5/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää on jo 37v.

Vierailija
6/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen AINA (siis nuorempana) saanut syödä mitä tahansa ja miten paljon tahansa. Ja tosiaankin söinkin kaikkea. Ja suklaa on ihan ykkösherkku vieläkin.

Itsekuria ei pätkän vertaa. Paitsi aina iltaisin, että HUOMENNA aloitan...

- ap

Vierailija
7/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se yhtään, vaikka välissä laihdutinkin raskauskilot pois, onneksi! Ja kun lihoo suht helposti...

Siksi täytyykin katsoa, ettei päästä itseään lihomaan YHTÄÄN, KUN 30 MENEE RIKKI...

Vierailija
8/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seuraan syömisiäni kalorilaskurin avulla ja on pakko ollut myöntää, että syö yli kulutuksen tosi helposti. Ihan vaan juomalla esim. mehua liikaa :(

Nyt olen keskittynyt proteiinien saantiin, kiinnittänyt huomiota erityisesti hiilihydraattien määrään ja laatuun sekä pitänyt kalorimäärän 500 kcal vajeella. Ja laihdun noin 1-2 kg viikossa.

Kokonaan olen jättänyt pois perunan, pastan, vaalean leivän, pullat, keksit, makeiset, valtaosan hedelmistä. Tarkkaan harkitsen, mitä jogurttiakin syön. Parhaita ovat joko Bulgarian jogurtti tai A+. Juon 2 litraa vettä päivässä. Syön paljon vähärasvaista lihaa, kanaa, raejuustoa, kasviksia (vältän ainoastaan maissia), salaattia, pari palaa ruisleipää päivässä, lihaleikkeleitä.

Vaatii hillittömästi itsekuria ja paljon miettimistä, mitä syö - ainakin alussa. Makeanhimo on aika hyvin hävinnyt. Toisinaan otan pari palaa tummaa suklaata (70 %).

Nuorempana kyllä laihduin itsestään. Ainakin tuntui siltä. Mutta tällä ruokavaliolla laihtuminen tapahtuu nytkin aika helposti.

nimim. 44-vuotias laihduttaja

Vierailija
9/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt päättänyt kokeilla laihduttamista ihan tavalisen kotiruoan määrän vähentämisellä. Olen huomannut et syön paljon isompia määriä kuin mitä tarvitsisin. Saas nähdä kuinka käy...

Vierailija
10/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino nousi n,5kg, lapsi syntyi kuukautta ennen ja painoi kaksi kg.

Lapsen saatuani olen saanut alkaa vahtimaan mitä syön jos mieli pitää paino entisellään.

Ruoka-annokset vain pienenevät ja ikää 52.

Vierailija
11/11 |
04.02.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...pieni ylipaino on kuolleisuuden kannalta kaikkein paras vaihtoehto eläkeiässä. Vähän pyöreät ovat siis kaikkein terveimpiä. Syytä ei ihan tiedetä mutta ajatellaan, että jos he kaatuvat niin luut eivät mene poikki kun on pehmustetta. Silti vakavan ylipainon haittoja ei vielä ole.