Kuukautisista kysymys,täältä varmaan löytyy tietoa?
Ei nyt kuulu vauvakuumepuolelle mutta kun en tiedä mistä lähtisin kysymään.Meidän nuorin on nyt 10kk ja mulla alkoi kierto synnytyksen jälkeen kun vauva oli 7kk.Ihan säännölliset on olleet mutta suuri ihmetys on että joka kierrolla vuodon mukana tulee isoja hyytymiä?!?!
Kysymykseni nyt kuuluukin että onko hyytymät kk aikana normaalia??
Kun en muista millään onko näin ollut ennen...
Olen pohdoiskellut lääkäriin soittoa mutta nyt kuitenkin kysyn ensin täältä jos saisin jonkun mielipiteen,ennen kuin soitan.
Raskaana en siis ole eikä varhaiset keskenmenot tässä tule kysymykseen.
Kiitos jo etukäteen kovasti sille joka osaa sanoa mulle jotakin järkevää=)!!!!!!
Kommentit (2)
Runsaat kuukautiseni tosiaan ovat,ehkäpä syy on siinä.noin 1,5kk sitten lopetin imetyksen joten varmaan sitten hormoonit vielä hakee paikkaansa.
Leanna
eli kuitenkin vielä varsin " tuore" synnytys, mahdollinen imetys, jne.
Onko sulla muutoin ollut runsaat kuukautiset?
Mulla on aina ollut runsaat (ja kivuliaat) kuukautiset, ja etenkin lasten syntymien jälkeen vuodot ovat olleet runsaat, etenkin imetysaikana.
Hyytymiäkin on tullut, ja niistä olen pelästynyt, mutta gyne vakuutteli, ettei oo syytä huoleen, ihan vaan runsas vuoto hyytyy osittain, ja siitä hyytymät.
Tietty jos tilanne sua kovin vaivaa, kannattaahan sitä kysyä omasta tilanteestaan gyneltä.
Toivotaan, että kaikki on ok :)